В Україні почав діяти закон про електронні трудові книжки: Що зміниться з 10 червня

З 10 червня в Україні почав діяти закон про облік трудової діяльності в електронній формі

Журналіст відділу новин
В Україні почав діяти закон про електрон…
Фото: Рixabay

Depo.ua розповідає, що зміниться для українців.

Після впровадження електронних трудових книжок, паперові стануть не обов'язковим видом документа. Увесь облік трудової діяльності працівника вестиметься в електронній формі.

Замість паперової трудової книжки українці зможуть показати виписку з Реєстру застрахованих осіб з інформацією про стаж, попередні місця роботи тощо. Інформацію про стаж працівників вноситимуть до Держреєстру обов'язкового страхування самі роботодавці. 

Також роботодавець зобов’язаний буде повернути трудові книжки працівникам. Надалі трудова книжка зберігатиметься у працівника вдома. На вимогу працівника, роботодавець зобов’язаний буде вносити до паперових трудових книжок записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення. 

Заступник міністра соціальної політики Віталій Музиченко раніше зазначив, що вже через три місяці після ухвалення цього закону буде впроваджено нові соціальні сервіси, зокрема для осіб, які набувають права на пенсію.

На повний перехід до користування електронними трудовими книжками Україні знадобиться близько п'яти років. Протягом цього терміну застосовуватиметься як паперова трудова книжка, так і електронна.

Як повідомляли автори закону, такі зміни потрібні для того, щоб перейти на повністю автоматичне призначення пенсій і соціальних виплат.

Нагадаємо, що відповідний законопроект Верховна Рада ухвалила ще 5 лютого.

Читайте також: Чергова недореформа: Чому запровадження електронних трудових книжок може стати великою проблемою

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme