Сотні звернень: На що найбільше скаржаться українці при порушенні мовного закону у сфері послуг

Уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь підбив підсумки перших днів дії норм законодавства щодо функціонування української мови у сфері обслуговування. Він розповів, на що найбільше громадяни скаржилися під час обслуговування у громадських закладах

Про це пише Depo.ua, посилаючись на коментар Креміня в ефірі каналу "Україна 24".

За його словами, протягом перших двох днів набрання чинності статті закону про мову секретаріат омбудсмена отримав близько сотні звернень – частина з них буде оформлена як скарги для подальшого реагування.

"Переважно вони стосуються в тому числі контенту окремих інтернет-сайтів, реклами, вивісок. Була скарга, що хтось із керівництва ОСББ не хоче спілкуватися з жителями конкретного будинку. З кожним випадком ми будемо розбиратися і з'ясовувати, відправляти свої рекомендації. А щодо злісних порушників ми будемо діяти рішуче", – сказав він.

Кремінь додав, що тепер кожен громадянин України має право отримувати інформацію українською мовою.

"І мене ображає, коли громадяни України саботують виконання мовного закону, коли деякі з "політичних туристів" знаходять тисячу й один спосіб обійти закон. Це неприйнятно, нецивілізовано і по-хамськи", – сказав мовний омбудсмен.

Нагадаємо, в Україні з 16 січня набрала чинності стаття мовного закону, яка передбачає перехід усієї сфери послуг на українську.

Раніше мовний омбудсмен розповів, хто складатиме іспит з української мови.

Читайте також: Обслуговування українською: Що зміниться

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme