На Росії лякають китайським захопленням українського авіапрому

Китай начебто планує перевезти тисячі співробітників українського підприємства "Антонов" в спеціально створений промисловий кластер, де будуть працювати конструктори

Також у Піднебесній проявляють інтерес і до інших флагманів авіаційної промисловості України - ПАТ "Мотор Січ" і КБ "Південмаш", що начебто готові готові співпрацювати з іноземцями на будь-яких умовах, передає Depo.ua з посиланням на Russia Today.

Китай же потребує транспортної авіації, розраховуючи поставити на потік знамениті літаки "Мрія" і "Руслан".

За інформацією китайських ЗМІ, в провінції Шеньсі будується промисловий кластер, куди начебто можуть переїхати з сім'ями 2000 співробітників "Антонова". На території сучасного відкритого виробничого району Луянху вже побудовані виробничі цехи і житлові будинки, створена необхідна інфраструктура. Пекін не шкодує коштів: роботи зі зведення конструкторського містечка обійшлися КНР у 6,3 млрд юанів.

Конструкторські роботи начебто будуть вестися спільно з Сіаньскою промисловою авіаційною групою компаній і Першим науково-дослідним інститутом проектування повітряних суден КНР.

Одна з основних цілей проекту - відтворення на китайській базі надважкого транспортного літака Ан-225 "Мрія", вантажопідйомність якого близько 250 тонн.

Цікавість до "Мрії" китайське керівництво проявляє давно: влітку 2016 року "Антонов" і китайська Aerospace Industry Corporation of China (AICC) підписали договір про модернізацію транспортного літака (другої з двох машин, яка на відміну від літаючої моделі залишилася в проекті).

У серпні 2016 року китайський телеканал CCTV повідомив, що Пекін домовився з керівництвом "Антонова" про передачу права власності на "Мрію", включаючи використання креслень та іншої документації. Однак незабаром прес-служба ДП "Антонов" спростувала інформацію про передачу інтелектуальних прав на літак.

"Йдеться про підготовку пропозицій щодо розроблення договору, за яким на потужностях ДП "Антонов" будуть виконані добудова і модернізація другого примірника Ан-225 "Мрія". Замовником цього літака виступає AICC. Таким чином, ДП "Антонов" виконує одне з основних завдань авіабудівного підприємства - будівництво та поставку літака замовнику", - заявили в компанії.

Крім "Мрії", Китай начебто планує налагодити на своїй території виробництво літаків Ан-124-100 "Руслан" і Ан-70. Головне призначання "Руслана" - транспортування мобільних пускових установок міжконтинентальних балістичних ракет і перевезення особового складу. Він досі вважається найкращим у своєму класі. Зараз китайські військові потребують постачання 200 літаків такого класу.

Крім того, інтерес для китайських збройних сил представляє і інший військово-транспортний літак - Ан-70, спільне дітище російського і українського авіабудування.

Нагадаємо, в березні та червні 2015 року три підприємства концерну "Антонов" - держпідприємство "Антонов", Харківське державне авіаційне орденів Жовтневої революції та Трудового Червоного прапора виробниче підприємство та державне підприємство "Завод 410 ЦА" перейшли зі складу концерну "Антонов" до Державного концерну "Укроборонпром".

У зв'язку з цим уряд ухвалив постанову про ліквідацію Державного авіабудівного концерну "Антонов".

Водночас уряд вирішив знову скасувати ПДВ та мито на ввезення деталей для аваабудівної промисловості, щоб пітримати вітчизняне літакобудування.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme