"Аерофлот" придумав, як "здерти" з росіян більше грошей

Авіакомпанія, збитки якої в першому півріччі 2018 року перевищили 5,2 млрд руб., вводить ряд сервісів, за використання яких з пасажирів стягуватиметься додаткова плата

Про це повідомляє Depo.ua з посиланням на РБК.

У 2018-2019 роках "Аерофлот" має намір запропонувати своїм пасажирам ряд додаткових послуг, за які стягуватиметься плата.

Як приклади нових платних сервісів згадуються можливість вибору місць в салоні літака для пасажирів, які купили дешеві квитки, а також можливість підвищення за окрему плату категорії квитка. Крім того, авіакомпанія має намір надати пасажирам можливість в режимі онлайн доплачувати за перевезення багажу і платити за вибір харчування в Sky-cafe.

"Це одна з цілої низки ініціатив, які плануються до розгляду в рамках формування нової стратегії. У перспективі, якщо ініціатива буде затверджена, пасажири "Аерофлоту" при купівлі квитка за тарифами "Економ Промо" і "Економ Бюджет" зможуть вибрати собі місце за додаткову плату. Фактично у пасажирів компаній групи "Аерофлот" буде розширено спектр послуг, які пасажир може придбати за власним вибором", - пояснив представник авіакомпанії.

Нагадаємо, у 2016 році Вищий адміністративний суд України підтвердив правомірність дій Державної авіаційної служби України в частині накладення штрафів на компанію "Аерофлот - російські авіалінії" на загальну суму 7,7 млн гривень.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme