Заощаджувати на безпеці руху неприпустимо, – Дубневич

Голова Комітету Верховної Ради з питань транспорту Ярослав Дубневич вважає, що кошти, які цього року вперше в історії виділено з бюджету на таку статтю, як організація безпеки дорожнього руху, у рамках функціонування Спеціального дорожнього фонду, повинні бути використані максимально результативно

Про це Дубневич розповів в інтерв'ю журналісту "Обозревателя".

"У 2018 році Державним бюджетом передбачено на заходи з БДР (безпеки дорожнього руху – Ред.) 2,6 млрд. грн, з яких біля 1 млрд. грн планується на дорожню інфраструктуру", - розповів нардеп. За його даними, неякісна безпекова інфраструктура на українських автомагістралях – одна з головних причин ДТП.

"Точної статистики немає. Але це одна з головних причин трагедій на дорогах. Відтак, необхідно створювати таку безпечну інфраструктуру, щоб пішоходи та учасники дорожнього руху фізично не могли порушити правила. Тобто, скажімо, відбійники, огорожі, які не дозволяють переходити в невстановлених місцях. Розмітка, належне освітлення пішохідних переходів, обмежувачі швидкості в найбільш складних місцях. На будівництво та поновлення безпечної інфраструктури слід виділяти кошти вже зараз – з тієї суми, яка виділяється в цілому на безпеку. Заощаджувати на цьому неприпустимо", - наголосив Ярослав Дубневич.

Окрема тема: безпека людей на зупинках громадського транспорту, нагадав політик. "Як показує практика, це вразливе місце. Оформлювати зупинки слід таким чином, щоб пасажири були захищені. Тобто їх треба обгороджувати, виводити в спеціальні відсіки".

Дубневич назвав три головні чинники, які спричиняють аварії: людський фактор (перевищення швидкості, недотримання правил, перевтома або пияцтво за кермом тощо), дорожній фактор (зокрема, дорожня інфраструктура, яка в більшості занедбана і небезпечна), та – стан рухомого складу.

"За даними МТСБУ, середній вік рухомого складу на наших дорогах – 19,5 років. Це велика проблема", - вважає нардеп.

На його думку, слід впровадити постійний контроль також за станом автотранспорту – як приватного, так і комерційного.

Крім того, треба дітям давати основи ПДР ще з садочка та початкових класів школи.

"На це має бути виділений певний учбовий час, який закріплено в учбовому плані, та конкретний штатний викладач. Наш Комітет ВРУ з питань транспорту підтримує ініціативу щодо того, аби цим питанням опікувалось безпосередньо Міністерство освіти. Також серед першочергових задач назвав би реформування системи надання водійських прав. Треба вводити систему підготовки та перепідготовки інструкторів, а також кандидатів у водії та водіїв", - наголосив депутат.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme