Новий міністр інфраструктури назвав пріоритетні завдання свого відомства

У Міністерстві інфраструктури передусім мають на меті оновити склад працівників, налагодити внутрішню комунікацію, а також вирішити питання доріг в Україні

Про це журналістам у Києві у понеділок, 2 вересня, розповів новообраний міністр інфраструктури Владислав Криклій, передає Depo.ua.

"Наші першочергові задачі – це змінити команду, оновити склад, зокрема підчистити ті проблеми, які були", – сказав він.

Криклій додав, що у Мінінфраструктури при колишньому уряді була "суперова зовнішня комунікація і абсолютно відсутня внутрішня".

"Підрозділи один з одним не завжди взаємодіяли належним чином, тому це треба виправляти. Незважаючи на те, що Міністерство було номінально прогресивним, навіть 10% не було виконано з того плану", – сказав політик.

Також він наголосив, що відомство має на меті цього року завершити ремонт траси "Запоріжжя-Маріуполь".

"Дороги і взагалі усі транспортні артерії є нашим пріоритетом. Трасу "Запоріжжя-Маріуполь" ми здамо вже у жовтні цього року. Крім доріг, як їх будувати, ми ще плануємо їх і рятувати. Тому зараз буду прискіпливо дивитись у сторону "Укртрансбезпеки". Це, власне, той орган, який контролює перевезення вантажів. Ми плануємо їх перезавантажити, оскільки вони працюють у форматі старої "Державтоінспекції", замість того, щоб бути цивільним сервісно орієнтованим органом, який максимально автоматизував би усі процеси і не приймав це все через людський чинник, фактор корупції і решту проблемних рішень", – сказав Криклій.

Він додав, що найближчим часом українці можуть розраховувати на якісні дороги, які будуть "довго жити".

"Попри те, як би дороги не ремонтували, ми бачимо що з року в рік вони руйнуються все більше через те, що їх ніхто не рятує. Тому що, на жаль, інспектори "Укртрансбезпеки замість того, щоб дійсно притягнути до відповідальності перевізника, вони притягають до відповідальності конкретного водія, беручи з нього хабар", – зазначив він.

Криклій назвав такі ситуації неподобством, тому його відомство насамперед буде змінювати це, впроваджуючи автоматичні комплекси зважування в русі, щоб не було ніякого людського чинника. 

"Ми хочемо максимально прибрати взаємодію інспектора з перевізником на дорозі, з тим, щоб він це все відпрацьовував в автоматичному режимі, сидячи в кабінеті", – наголосив він.

Нагадаємо, раніше новообраний прем’єр-міністр Олексій Гончарук заявив, що за наступні 5 років мають бути відбудовані 24 тисячі км головних доріг України.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme