Залишайся вдома, але купуй в нас: Як український бізнес намагається вижити в часи коронавірусу

Бізнес - дуже чутливий до соціальних запитів, тому тепер майже всі, хто щось продає, роблять це з турботою про наше здоров'я. Соцмережі наповнені рекламою брендів, які закликають залишатися вдома - всі покупки можна зробити онлайн і вам їх доставлять прямо під двері. Навіть зі знижкою

Залишайся вдома, але купуй в нас: Як укр…

І якщо не йдеться про відверту брехню, маніпуляції і спекуляції, на кшталт продажу ароматизованої водички під виглядом антисептиків, одноразових масок по 50 грн і "фуфломіцину", який точно вбиває всі віруси, то чому б ні.

Це Pornhub може дарувати преміум-підписку, Louis Vuitton виробляти антисептики замість парфумів і безкоштовно передавати їх на потреби охорони здоров'я, а Delivery Club - робити безкоштовну доставку під двері. Компанії-гіганти одночасно і займаються благодійністю і роблять собі рекламу, яка працюватиме на перспективу.

А от малий і середній бізнес по всьому світу зараз мусить викручуватися як завгодно, аби пережити складні часи. І український, на жаль, не виключення - нема продажів, тож нема на що платити зарплату, оренду і створювати щось нове. Ще й псується те, що було зроблено раніше - їжа, напої, букети, тощо. Сотні чудесних, сучасних, креативних підприємств опинилися на грані банкрутства.

Український бізнес хоче вижити, він має вижити, і одна з цілей даної підбірки -  розповісти про вітчизняного виробника (якому зараз дуже потрібні ваші замовлення). До цього закликає і USAID в Україні.

Хтось робить акцент на доставці додому - мовляв, ми турбуємося про ваше здоров'я і не хочемо, щоб ви виходили з дому заради покупки, а хтось - на тому, як їхні товари цікаво і з користю допоможуть пережити самоізоляцію.

Щоправда, часто засмучує те, якою мовою написано ці дописи. Що це за "і так поймут"? Чи, може, продукцію орієнтовано тільки на російськомовного клієнта?

Сфера харчування

Левова частка закладів громадського харчування хоч і закрилася, але тепер готує на замовлення і доставляє їжу за допомогою кур'єрів.  Для тих, хто забирає замовлення сам, часто передбачено знижку.

 

Одяг, взуття і аксесуари

Одяг в карантин не вважається товаром першої необхідності і навідміну від харчів, його дуже мало хто купує. Тому продавцям залишається приваблювати покупців великими знижками чи наголошувати на тому, що в самоізоляції теж треба бути красивими. 

Книжки

Книжковий ринок використовує меседж про те, що найкращій спосіб цікаво провести час вдома - читати.

 

Послуги

Містами ходять чутки про парикмахерські і спа-салони, що впускають клієнток через чорний вхід. Водночас послуги, які можна замовити онлайн, реагують на суспільний запит як можуть.

 

 

Читайте також - Не працюють через карантин: Як влада допомагає бізнесу і тим, хто залишився без зарплати

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme