Від чіпсів до парфумів: Що рекламує кіт Степан, який невдовзі стане мільйонером

Харківський кіт Степан став найуспішнішою українською твариною і усього за два місяці наблизився до позначки в один мільйон підписників в соцмережі Instagram

Журналіст відділу «Життя»
Від чіпсів до парфумів: Що рекламує кіт…
Фото: Instagram

Кіт з неповторною мордою на прізвисько Степан, який вже отримав мільйон фоловерів у ТікТок, збирається повторити свій успіх в Instagram, передає Depo.ua.

Наразі у вусаня із Харкова 938 тисяч шанувальників, а господиня кота Степана Анна продовжує отримувати замовлення на рекламу від найпопулярніших брендів. Зазначимо, що першим рекламу у Степана замовив бренд Valentino.

Згодом відомий бренд спортивного одягу Puma.

Потім бренд взуття Crocs.

Також неповторний Степан рекламував посуд.

Також довелося коту рекламувати й чіпси.

Одна з останніх колаборацій: кіт Степан рекламує магазин парфумів. 

Зазначимо, про кота Степана більшість користувачів інтернету довідалася завдяки соцмережі ТікТок. Згодом фото вусаня з келихом червоного вина перепостила до свого Instagram Брітні Спірс. Після цього кількість фоловерів вусаня з України рекордно злетіла, а він отримав чимало рекламний контрактів і став зіркою мемів.

Нагадаємо, до популярності українського кота Степана доклала руку Брітні Спірс. 

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme