У МінТОТ розповіли про масштаб проблем з Кримським мостом

Побудований Росією Кримський міст - бутафорський пропагандистський проект

Про це розповів міністр з питань тимчасово окупованих територій і внутрішньо переміщених осіб Вадим Черниш, посилаючись на аналіз супутникових знімків мосту, передає Depo.ua з посиланням на "Обозреватель".

За його словами, численні порушення при будівництві зробили конструкцію мосту дуже ненадійною, що вилилося у величезні проблеми для окупантів.

"Бравада з боку будівельників мосту, що міст нібито такий стійкий, що витримує будь-який землетрус, не відповідає дійсності. Насправді конструкція моста не така, як підкреслюють російські фахівці. Він зараз у спокійному стані рухається, коли немає землетрусів", – заявив Черниш.

За його словами, рух моста відбувається в різних напрямках.

"Умовно кажучи, одні частини мосту здіймаються вгору, інші рухаються вниз. Це пов'язано з тим, що, по-перше, в такому місці збудовано, по-друге, через конструкції... За рахунок супутникових знімків з різних кутів ми бачимо, що різні частини мосту рухаються в різні боки. Створюється напруга для полотна, яким рухаються автомобілі", - зазначив Черниш.

Міністр також нагадав, що запуск залізничного сполучення на мосту постійно зривається, терміни переносяться.

"Ми констатували безліч порушень міжнародно визнаних практик під час будівництва. Незважаючи на російську пропаганду, ми емпірично доводимо до громадськості, що, на нашу думку, це просто бутафорський пропагандистський проект, і він несе загрозу і для тих, хто рухається по мосту, і для судноплавства", – наголосив представник українського Кабміну.

Черниш повідомив, що у росіян виникли проблеми і з будівництвом під'їзних шляхів до Кримського моста.

"Тунель будують близько кілометра в селищі Жовтневе біля Керчі. В минулому році, коли почали його будувати, стався зсув ґрунту і будівництво було припинено. Потім компанія із Санкт-Петербурга розрахувала, які ґрунти класти під залізничне полотно. Зазвичай рейки і шпали укладають на "подушку" з гравію і відповідних ґрунтів. Так вони прорахувалися навіть під час вибору – немає таких міцних ґрунтів зараз, щоб побудувати під'їзні залізничні колії до мосту. Знову прорахувалися і виділили додатково 3 млрд рублів тільки для того, щоб змінити проекти", – підкреслив він.

Міністр також зазначив, що будівельники не врахували перетікання води з Азовського в Чорне море, який несе додаткові мулові відкладення до опор мосту.

"Там є проблема глибини самого Керченського каналу. Навіть у суміжних портах Криму треба зараз велику кількість коштів виділити для того, щоб вони функціонували, якщо вони намагаються їх запустити всупереч санкційному режиму... Ніхто цього не прораховував, навмання побудували... Річки впадають в Азовське море, несуть пісок, мулові відкладення. Цей рух також треба прораховувати", - сказав він.

Також Черниш вважає фейковими випробування моста на міцність, в яких брав участь президент РФ Володимир Путін.

"В тестовому режимі проїхали кілька КамАЗів на чолі з президентом – для такого спорудження це не навантаження. У радянський час танки проганяли, а тут кілька КамАЗів, причому невідомо, чи навантажених. Для тестів це смішно", – додав він.

Нагадаємо, Росія почала будувати Керченський міст у квітні 2015 року, 15 травня 2018-го відбулося відкриття автодорожньої частини споруди, яка з'єднала російський Краснодарський край з Кримом.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme