ТОП-10 менеджерських відмазок

Навіть вельми солідна зарплатня не заважає менеджерам час від часу лінуватися. А лінуючись, вдаватися до найрізноманітніших відмазок…

ТОП-10 менеджерських відмазок…

Зазвичай ввічливі, але не надто логічні відмазки українці чують чи не кожного дня. У магазинах, банках, салонах краси, туристичних агенціях та державних установах нам переконано пояснюють, що здійснити наше бажання у працівників установ немає жодної можливості. При цьому для ситуації знаходиться тисячі пояснень - від стану доріг до позапланового візита НЛО.

Depo.ua зібрав десять найпоширеніших відмазок від менеджерів, які не бажають працювати.

ТОП-10 менеджерських відмазок - фото 1

Фото: Shutterstock

1. Зараз же літо... (Новий рік, Масляна, повнолуння)

Якщо зазвичай у переддень та після свят можна відмазуватись тиждень, а максимум - два, влітку така можливість є три місяці поспіль. Причому, аби пояснити проблему клієнту, не завжди треба активно ворушити звивинами. Достатньо заявити: "Ну, це неможливо. Літо". Якщо ж клієнт трапився надокучливий, можна списати власну лінь на колегу, який щойно пішов у відпустку. "Ну, розумієте, без прибиральниці Тані я не зможу доставити вам товар вчасно. Ми не маємо права доставляти товар у запилюженій упаковці", - впевнено каже менеджер, не бажаючи витрачати зайві зусилля.

ТОП-10 менеджерських відмазок - фото 2

2. Не в таку погоду, не в цей час

Як давно відомо, наприклад, мешканцям столиці, таксі у Києві в час пік, а тим паче, у дощ, викликати майже неможливо. Підвозити киян водії погоджуються переважно у сонячну погоду та бажано не в час пік. При навіть незначних опадах не завжди ворушаться і різноманітні служби доставки. "Ви ж бачите, яка погода, уже завтра", - пояснює менеджер клієнту, який вже годину після роботи чекає на омріяну обновку.

ТОП-10 менеджерських відмазок - фото 3

Фото: Shutterstock

3. У нас забагато замовлень

Зайшовши, наприклад, у безлюдне відділення банку, можна запросто почути, що вчасно обслужити вас його співробітники не встигнуть. Так, у них на сайті вказано, що банк готовий надати вам послугу за один, максимум за три дні. Але ж клієнтів у банку надзвичайно багато. Настільки багато, що робити виписку про рух коштів на рахунку будуть тиждень. Чи навіть більше. Залишається знизувати плечима і подумки зауважувати, що клієнти у банку, мабуть, невидимі.

ТОП-10 менеджерських відмазок - фото 4

4. У вас застара інформація

Інформації на офіційних сайтах компаній та в інтернет-магазинах взагалі довіряти не варто. Адже кожен клієнт розуміє, що реалії змінюються надто швидко, а встигати за ними колектив компанії у складі осіб 50, катастрофічно не встигає. Тож замовивши гаманець за ціною, наприклад, 300 грн, можна з'ясувати, що наразі його вартість становить цілих 500 грн, а цифри на сайті застарі. "Ви ж розумієте, що з нинішнім курсом долара за 300 грн ви не купите геть нічого путнього", - у відповідь на ваше обурення пояснить менеджер з відчуттям власної правоти. Тож клієнтові залишається покласти слухавку і на зло менеджеру піти і купити щось путнє за 200.

ТОП-10 менеджерських відмазок - фото 5

Фото: Shutterstock

5. У цьому немає моєї провини

Ви сподівалися на товар чи послугу, але у підсумку нічого не отримали. Менеджер вибачається, але каже, у тому, що сталося, його провини немає. Він зробив все можливе, а от його керівництво, працівники складу, компанія-партнер, на жаль, підвели. І звичайно ж, ви можете висказати винуватцю все, що про нього думаєте. Та, на жаль, не сьогодні. І можливо, навіть не завтра. Вам можуть залишити телефон винуватця, який відповідатиме впевненими гудками. А от ваш спантеличений вигук про те, що саме ваш нинішній співрозмовник виконує функції менеджера по роботі з клієнтами, тож йому і відповідати, залишиться незрозумілим. "Я ж кажу, це від мене не залежить", - повторить менеджер, дивуючись негнучкому мисленню клієнта.

ТОП-10 менеджерських відмазок - фото 6

6. У нас зламався принтер (ксерокс, факс, ніготь)

Як відомо, будь-яка поламка може виявитися справжньою катастрофою для компанії. Ні, вони не знають, що навіть з несправним принтером можна роздрукувати договір у найближчому комп'ютерному клубі, а ручку із закінченими чорнилами замінити на нову. Навіть гадки не мають, що за відсутності Інтернету можна завітати в інтернет-кафе за рогом і таки скопіювати потрібний файл з пошти на флешку.

Знають лише, що їхня проблема - найбільше у світі лихо і мудрий клієнт вже точно зрозуміє, чого його плани так раптово наламалися. Тож можна просто дивитися на зламаний пристрій, пити каву та скаржитися на долю.

ТОП-10 менеджерських відмазок - фото 7

7. Такого ніхто не робить

Компанія стверджує, що для неї немає нічого неможливого, а на її сайті зазначена потрібна вам послуга. Але в реальності, вислухавши клієнта, менеджер знизує плечима. Мовляв, про таке не може навіть іти мова. Адже таку послугу раніше "ніхто не замовляв". Звичайно, клієнт може заперечити, що готовий ризикнути і стати першим. На цьому моменті менеджер традиційно лякається і підвищеним від страху голосом повторює: "ні-ні, що ви, ніхто не замовляв, зателефонуйте в інше місце".

ТОП-10 менеджерських відмазок - фото 8

8. Не в нашій країні

Як нормальний європеєць ви думаєте, що куплене авто доставлять з-за кордону у зазначений термін, не доїдену вечерю в ресторані можна попросити запакувати з собою, а гарячу воду увімкнуть в обіцяний день. Але в реальності так трапляється не завжди. "Ну ви ж розумієте, в нашій країні усе не може бути пунктуальним (так не прийнято)", - пояснює менеджер, розводячи руками. Клієнту залишають самому з'ясувати відповідь на справедливе "чому?". "Офіційно" ж винними можуть бути місцеві банкіри, чиновники, погані дороги, або таємний реєстр національних українських традицій, захований у сейфі компанії, подалі від стороннього ока.

ТОП-10 менеджерських відмазок - фото 9

9. Це ви помилилися...

Клієнт заповнив форму замовлення чи то надіслав готовий договір про потрібні послуги на пошту компанії. Зачекавши зазначений тиждень та ще два дні про всяк випадок, клієнт передзвонює в офіс компанії і чує, мовляв, працювати з його справою навіть не починали.

Адже при заповненні договору він припустився грубої помилки - наприклад, не поставив кому у потрібному місці. Але менеджери, звичайно, посоромилися передзвонити клієнтові і прямо сказати про допущену незграбність. Мовляв, були впевнені: впродовж тижня він точно виправиться самостійно і от тоді з договором почнуть працювати.

ТОП-10 менеджерських відмазок - фото 10

Фото: Shutterstock

10. У нього важлива зустріч

Ви домовились про розмову із менеджером, відпросилися з роботи і приїхали в офіс компанії. Але там, здається, зустрічати вас не готові. Секретар розгублено хитає головою і каже, мовляв, менеджеру зателефонували за десять хвилин і викликали на дуже важливу зустріч. Тож доведеться почекати. Десять хвилин. Годину. А може і цілий день. Зараз менеджер не на зв'язку.... В гіршому випадку клієнту обережно натякають, мовляв, його замовлення - дрібниці у порівнянні із долею всесвіту, яку зараз вершить співробітник компанії. І краще б клієнт приїхав іншого разу. Завтра чи наступного тижня. А те, що людина витратила вже половину дня, співробітників компанії турбує мало. Адже це життя, і трапитися може геть усе.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme