ТОП-10 менеджерських відмазок
Навіть вельми солідна зарплатня не заважає менеджерам час від часу лінуватися. А лінуючись, вдаватися до найрізноманітніших відмазок…
- Головна
-
22 серпня 2015 21:00
Зазвичай ввічливі, але не надто логічні відмазки українці чують чи не кожного дня. У магазинах, банках, салонах краси, туристичних агенціях та державних установах нам переконано пояснюють, що здійснити наше бажання у працівників установ немає жодної можливості. При цьому для ситуації знаходиться тисячі пояснень - від стану доріг до позапланового візита НЛО.
Depo.ua зібрав десять найпоширеніших відмазок від менеджерів, які не бажають працювати.
Фото: Shutterstock
1. Зараз же літо... (Новий рік, Масляна, повнолуння)
Якщо зазвичай у переддень та після свят можна відмазуватись тиждень, а максимум - два, влітку така можливість є три місяці поспіль. Причому, аби пояснити проблему клієнту, не завжди треба активно ворушити звивинами. Достатньо заявити: "Ну, це неможливо. Літо". Якщо ж клієнт трапився надокучливий, можна списати власну лінь на колегу, який щойно пішов у відпустку. "Ну, розумієте, без прибиральниці Тані я не зможу доставити вам товар вчасно. Ми не маємо права доставляти товар у запилюженій упаковці", - впевнено каже менеджер, не бажаючи витрачати зайві зусилля.
2. Не в таку погоду, не в цей час
Як давно відомо, наприклад, мешканцям столиці, таксі у Києві в час пік, а тим паче, у дощ, викликати майже неможливо. Підвозити киян водії погоджуються переважно у сонячну погоду та бажано не в час пік. При навіть незначних опадах не завжди ворушаться і різноманітні служби доставки. "Ви ж бачите, яка погода, уже завтра", - пояснює менеджер клієнту, який вже годину після роботи чекає на омріяну обновку.
Фото: Shutterstock
3. У нас забагато замовлень
Зайшовши, наприклад, у безлюдне відділення банку, можна запросто почути, що вчасно обслужити вас його співробітники не встигнуть. Так, у них на сайті вказано, що банк готовий надати вам послугу за один, максимум за три дні. Але ж клієнтів у банку надзвичайно багато. Настільки багато, що робити виписку про рух коштів на рахунку будуть тиждень. Чи навіть більше. Залишається знизувати плечима і подумки зауважувати, що клієнти у банку, мабуть, невидимі.
4. У вас застара інформація
Інформації на офіційних сайтах компаній та в інтернет-магазинах взагалі довіряти не варто. Адже кожен клієнт розуміє, що реалії змінюються надто швидко, а встигати за ними колектив компанії у складі осіб 50, катастрофічно не встигає. Тож замовивши гаманець за ціною, наприклад, 300 грн, можна з'ясувати, що наразі його вартість становить цілих 500 грн, а цифри на сайті застарі. "Ви ж розумієте, що з нинішнім курсом долара за 300 грн ви не купите геть нічого путнього", - у відповідь на ваше обурення пояснить менеджер з відчуттям власної правоти. Тож клієнтові залишається покласти слухавку і на зло менеджеру піти і купити щось путнє за 200.
Фото: Shutterstock
5. У цьому немає моєї провини
Ви сподівалися на товар чи послугу, але у підсумку нічого не отримали. Менеджер вибачається, але каже, у тому, що сталося, його провини немає. Він зробив все можливе, а от його керівництво, працівники складу, компанія-партнер, на жаль, підвели. І звичайно ж, ви можете висказати винуватцю все, що про нього думаєте. Та, на жаль, не сьогодні. І можливо, навіть не завтра. Вам можуть залишити телефон винуватця, який відповідатиме впевненими гудками. А от ваш спантеличений вигук про те, що саме ваш нинішній співрозмовник виконує функції менеджера по роботі з клієнтами, тож йому і відповідати, залишиться незрозумілим. "Я ж кажу, це від мене не залежить", - повторить менеджер, дивуючись негнучкому мисленню клієнта.
6. У нас зламався принтер (ксерокс, факс, ніготь)
Як відомо, будь-яка поламка може виявитися справжньою катастрофою для компанії. Ні, вони не знають, що навіть з несправним принтером можна роздрукувати договір у найближчому комп'ютерному клубі, а ручку із закінченими чорнилами замінити на нову. Навіть гадки не мають, що за відсутності Інтернету можна завітати в інтернет-кафе за рогом і таки скопіювати потрібний файл з пошти на флешку.
Знають лише, що їхня проблема - найбільше у світі лихо і мудрий клієнт вже точно зрозуміє, чого його плани так раптово наламалися. Тож можна просто дивитися на зламаний пристрій, пити каву та скаржитися на долю.
7. Такого ніхто не робить
Компанія стверджує, що для неї немає нічого неможливого, а на її сайті зазначена потрібна вам послуга. Але в реальності, вислухавши клієнта, менеджер знизує плечима. Мовляв, про таке не може навіть іти мова. Адже таку послугу раніше "ніхто не замовляв". Звичайно, клієнт може заперечити, що готовий ризикнути і стати першим. На цьому моменті менеджер традиційно лякається і підвищеним від страху голосом повторює: "ні-ні, що ви, ніхто не замовляв, зателефонуйте в інше місце".
8. Не в нашій країні
Як нормальний європеєць ви думаєте, що куплене авто доставлять з-за кордону у зазначений термін, не доїдену вечерю в ресторані можна попросити запакувати з собою, а гарячу воду увімкнуть в обіцяний день. Але в реальності так трапляється не завжди. "Ну ви ж розумієте, в нашій країні усе не може бути пунктуальним (так не прийнято)", - пояснює менеджер, розводячи руками. Клієнту залишають самому з'ясувати відповідь на справедливе "чому?". "Офіційно" ж винними можуть бути місцеві банкіри, чиновники, погані дороги, або таємний реєстр національних українських традицій, захований у сейфі компанії, подалі від стороннього ока.
9. Це ви помилилися...
Клієнт заповнив форму замовлення чи то надіслав готовий договір про потрібні послуги на пошту компанії. Зачекавши зазначений тиждень та ще два дні про всяк випадок, клієнт передзвонює в офіс компанії і чує, мовляв, працювати з його справою навіть не починали.
Адже при заповненні договору він припустився грубої помилки - наприклад, не поставив кому у потрібному місці. Але менеджери, звичайно, посоромилися передзвонити клієнтові і прямо сказати про допущену незграбність. Мовляв, були впевнені: впродовж тижня він точно виправиться самостійно і от тоді з договором почнуть працювати.
Фото: Shutterstock
10. У нього важлива зустріч
Ви домовились про розмову із менеджером, відпросилися з роботи і приїхали в офіс компанії. Але там, здається, зустрічати вас не готові. Секретар розгублено хитає головою і каже, мовляв, менеджеру зателефонували за десять хвилин і викликали на дуже важливу зустріч. Тож доведеться почекати. Десять хвилин. Годину. А може і цілий день. Зараз менеджер не на зв'язку.... В гіршому випадку клієнту обережно натякають, мовляв, його замовлення - дрібниці у порівнянні із долею всесвіту, яку зараз вершить співробітник компанії. І краще б клієнт приїхав іншого разу. Завтра чи наступного тижня. А те, що людина витратила вже половину дня, співробітників компанії турбує мало. Адже це життя, і трапитися може геть усе.
Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
Всі новини на одному каналі в Google News
- 14:38Розвиток штучного інтелекту: перегони Apple та Microsoft у розробках PROMO
- 14:24На кордоні з Польщею спіймали двох "плавців", які поверталися в Україну
- 14:15В ОП заявили, що українці за кордоном не зможуть оформити документи дистанційно
- 13:25За міністра агрополітики внесли заставу, він вийшов з-під варти
- 12:48Кацуба вперше прокоментував "справу Пашинського": "Добре, що є НАБУ"
- 12:33Голову ДОТ Жумаділова звинувачують у провалі харчування військових: "Чи може успішно воювати голодна армія?"
- 11:37На телеканалі "Ми-Україна+" стартує прямоефірний ранковий проєкт "Прокидайся!"
- 11:08 Армія росії скинула КАБ на передмістя Харкова: Постраждало двоє дітей
- 10:50На півдня України вночі знищено два російських БпЛА
- 10:46Українська красуня-дзюдоїстка виграла фінал чемпіонату Європи
- 10:31На Львівщині в одній з райлікарень викрили групу лікарів, які заробляли на фіктивних довідках про інвалідність ФОТО
- 10:22Шукали всю ніч: На Чернігівщині повернули додому зниклих брата й сестру
- 10:01СБУ схопила двох російських шпигунів, причетних до авіаударів по Харківській області ФОТО
- 09:44Кинув на землю та бив ногами: У Хмельницькому чоловік побив двох дітей на дитячому майданчику
- 09:38На що може вказувати пауза в російських ракетних атаках: оцінка Повітряних сил
- 09:24На Запоріжжі за добу зафіксовано понад 300 ворожих атак
- 09:00Досліджували конкурентоспроможність у ритейлі: У Києві пройшла XV щорічна конференція Food & NonFoodMaster & CatMan-2024
- 08:55Синоптики попередили про заморозки у 10 областях України
- 08:40 Сольського взяли під варту із можливістю внесення 75 млн грн застави