Тест-драйв Toyota Corolla GR Sport

У прайсах Toyota Corolla версія GR Sport вважається просто як ще одна комплектація. Фактично це так і є, але все-таки, на нашу думку, GR — це трошки більше

Віталій Новак
Журналіст, спеціалізується на тест-дайвах і автомобільній тематиці
Тест-драйв Toyota Corolla GR Sport…

Спершу назва цієї моделі виглядає як оксюморон — ну де та Corolla, а де спорт. Абревіатура GR тільки зміцнює це враження. Якщо хто не знає, GR — це Gazoo Racing, заводський спортивний підрозділ Toyota. Це ті хлопці, які роблять, наприклад, Toyota Yaris WRC, TS050 для WEC або Hilux для "Дакара". Тим паче — до чого тут Corolla? Знаєте, одні з найпопулярніших у світі кросівок — Nike Air Max 270 - продаються мільйонами екземплярів, і це перші кросівки Air Max, під час розробки яких взагалі не враховувалися спортивні потреби. Тобто абсолютно.

Але ж почалося все у вісімдесяті з революції у світі бігу. Ось так це і працює: інженери Gazoo Racing створюють неймовірні машини якраз для того, щоб на цивільних версіях міг з'явиться шильдик GR і ви відчували свою причетність до великого світу спорту. Цього достатньо. Щоправда, на деяких моделях серії GR Sport трапляються спортивні підвіски або хоча б вихлопні системи, але Corolla GR Sport — це інша історія, тільки зовнішній стайлінг. Й інший прайс. Чи вартує одне іншого? Розгляньмо це.

На смак і колір

На жаль, фотографії не відтворюють  весь ефект кольору цього конкретного екземпляра. За паспортом він — сірий, але все залежить від освітлення. У сутінках машина взагалі здається білою, на яскравому сонці — приємного пастельного відтінку, не знаю — начебто я й не пам'ятаю такого морозива, але точнісінько колір ласощів. Можливо, саме так я уявляв собі "чудовий костюм кольору вершкового морозива". Отже, якби це був єдиний козир Corolla GR Sport, я б уже замислився, а чи не купити саме його, колір дуже оригінальний. Хоча, звичайно, крім фірмового "динамічного сірого" можуть бути ще сім включно із червоним та синім, але я за цей.

Є ще один потужний аргумент, що змушує подивитися саме на версію GR Sport, але це вже в салоні, а поки закінчимо з екстер'єром. Що тут ще нового? Спойлер на кришці багажника — маленький, акуратний, але є. Нехай буде. Диски — 17-дюймові, оригінального дизайну, чорні з хромом. Красиво затемнена оптика, шильдик на кормі.

Прожекторні фари, світлодіодні задні ліхтарі, щільно затоноване заднє скло — все це тільки для GR вже у стандартному оснащенні. Але найголовніше — весь зовнішній стайлінг, решітка радіатора, дзеркала, всі вставки на кузові — жодного хрому, тільки чорний лак. Виглядає чудово. Взагалі щодо дизайну для обивателя Corolla GR Sport навряд чи буде одкровенням, найімовірніше, він і не зверне увагу на те, що вона "якась не така". Але якщо ви естет — для вас це матиме значення, і яка різниця, що там вважають інші.

Другий аргумент

А тепер про другий великий плюс. У стандартній комплектації Toyota Corolla GR Sport — спортивні сидіння, і вони чудові і з огляду на "анатомію", і за якістю матеріалів. Це не спортивні безкомпромісні ковші, а просто напрочуд зручні сидіння з регульованим підпором для поперека та гарною бічною підтримкою. Тканинні, зі вставками із синтетичної шкіри, а ось на кермі — вже справжня перфорована шкіра.

Сидіння реально дуже сподобалися, таке відчуття, що підігнані точнісінько під фігуру, — спина взагалі не втомлюється, дуже зручно. Так, і до речі, тільки ці сидіння в Сorolla регулюються по висоті. Мені не знадобилося, але комусь це може бути важливо.

Додатково в салоні — чорна обробка даху і стійок, фонове освітлення і фірмові шильдики на порогах.

Мало вогню

В іншому оснащення фактично аналогічне Сorolla Active, і також можна вибрати між просто 1,6-літровим двигуном із варіатором та версією 1,8 Hybrid. У нас була звичайна бензинова Toyota Corolla, і тут нічого нового — 132 к. с., 159 Нм крутного моменту, варіатор СVT. Запас потужності непоганий, але характер у Toyota Corolla GR Sport спокійний і рівний, тобто спортом тут і не пахне, підвіска теж заточена під комфорт, а не швидкісне проходження поворотів.

Загалом, звичайнісінька Corolla, без вогника, просто комфортний автомобіль для повсякденної експлуатації, й завдяки шильдикам GR дива не сталося. Тож чи варто платити 759 755 грн, якщо Corolla Active коштує 665 150 грн?

Різниця три з половиною тисячі доларів — це суттєво. Скажу так: якщо ви купуєте седан С класу з оптимальним набором ключових характеристик і гарною репутацією — звичайно, не варто. Беріть Active або ж Live за 591 215 грн. Та якщо ви вибираєте конкретно Corolla як особливий бренд, як автомобіль, що симпатичний сам по собі, а не за набором споживчих якостей, — так, варто. На перший погляд, начебто нічого особливого у версії GR Sport немає, але це тільки на перший. Дуже багато нюансів, дрібниць, що складаються в цілісний образ Toyota Corolla GR Sport. Ну і сидіння та колір.

Технічні характеристики Toyota Corolla GR Sport

Двигун

Робочий об'єм, см3

1598

Максимальна потужність, к. с. при об/хв

132 при 6400

Максимальний крутний момент, Нм при об/хв

159 при 4200

Тип палива

Бензин

Трансмісія

Тип

Варіатор CVT

Привід

Передній

Підвіска

Передня

Незалежна, Макферсон

Задня

Незалежна пружинна, з двома здвоєними поперечними важелями

Габарити

Довжина/ширина/висота/колісна база, мм

4630/1780/1435/2700

Об'єм багажного відділення, л

471

Кліренс, мм

150

Маса

Споряджена маса, кг

1385

Експлуатаційні характеристики

Максимальна швидкість, км/год

190

Розгін до 100 км/год, с

10,2

Витрата палива, л, змішаний цикл

6,2

Ємність паливного бака

50

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme