Старий радянський тепловоз "врятував" новітній американський GE

У четвер, 3 січня, тепловоз General Electric (GE) ТЕ33АС забуксував на ділянці Волоноваха – Камиш-Зоря, а "врятував" його старий радянський тепловоз 2ТЕ116

Про це із посиланням на звіт Укртрансбезпеки повідомив колишній заступник міністра інфраструктури України Олександр Кава на своїй сторінці у Facebook, передає Depo.ua.

"Згідно зі звітом Укртрансбезпеки 3 січня 2019 року хвалений тепловоз General Electric ТЕ33АС забуксував на ділянці Волоноваха – Камиш-Зоря із поїздом вагою всього лише 3768 тонн. Довелося на підмогу викликати старий 2ТЕ116, побудований 37 років тому на Луганськтепловозі", – написав він.

Кава зазначив, що "старі 2ТЕ116 на цій ділянці водять поїзди вагою 4500 тонн, а будучи в повністю справному стані ці старі тепловози водили на цій ділянці вантажні поїзди вагою 6000 тонн, що значно більше ніж із ТЕ33АС".

"Таким чином, щоб перевезти рівну кількість вантажів на ділянці Волоноваха – Камиш-Зоря, використовуючи тепловози GE ТЕ33АС, потрібно виконати більшу кількість рейсів у порівнянні з використанням старих тепловозів 2ТЕ116. Відповідно, необхідна більша кількість локомотивів, а також більша кількість локомотивних бригад", – підсумував він.

Нагадаємо, на українську залізницю виїхав "Тризуб" від General Electric.

Також французька компанія Alstom готова в найближчі тижні представити "Укрзалізниці" пропозицію щодо оновлення електровозного парку.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme