Коли Instagram та Facebook набридли: ТОП-5 нових соцмереж

Якщо нескінченний потік інформації з Facebook та Instagram вам набрид, а нові ініціативи платформ все більше розчаровують, придивіться до висхідних зірок серед соцмереж - можливо, саме за ними майбутнє

Марія Зайчик
Журналіст відділу «Життя»
Коли Instagram та Facebook набридли: ТОП…

Лідерські позиції серед соціальних мереж все ще зберігають Facebook та Instagram, але в останні роки з'явилося кілька інших нішевих проєктів, які швидко здобули популярність.

 

Найпопулярніші соцмережі та месенджери за кількістю користувачів / зареєстрованих акаунтів.

Depo.ua пропонує переглянути кілька нових проєктів, які поступово завойовують аудиторію по всьому світу.

TikTok

Соцмережа для відпочинку

Однією з таких соцмереж є TikTok - платформу, що спеціалізується на коротких відеороликах, заснували у  2016 році і вона відразу завоювала популярність серед молоді.

Зараз активна щомісячна аудиторія соцмережі перевищила 800 млн користувачів. А ще в 2018 році Bloomberg назвав TikTok з оцінкою $75 млрд найдорожчим стартапом.

Чому додаток став таким популярним? По-перше, справа у розумних алгоритмах соцмережі, які фактично позбавляють користувача необхідності самотужки обирати контент. Вам навіть не потрібно ні на кого підписуватися, шукати цікаві блоги і трендові шоу - TikTok все зробить за вас.

Соцмережа пропонуватиме вам ролики в залежності від ваших реакцій: лайків, репостів і оглядів. І, судячи зі статистики, робитиме це вельми успішно: 90% переглядів роликів відбувається у категорії "рекомендації", а не "підписки".

По-друге, цей застосунок – оаза розваг та відпочинку від будь-якого навантаження інформацією. Тут легко натрапити на танцюючого лікаря чи кота-багатія із шикарним гардеробом, але вас не завалять потоком політичних новин, соціальною відповідальністю, моралізаторством і розповідями про чергову трагедію.

TikTok - це суцільний потік розваг, за яким можна відволіктися від повсякденних турбот. До того ж, поділившись будь-чим зі світом, ви можете зловити "хвилину слави", ким би не були - відомим коміком, чи простим слюсарем з невеличкого містечка.

Це цікаво: Згідно з дослідженням Cisco, до 2022 року 82% всього онлайн-контенту складатиме саме відеоконтент. Тож якщо ви не хочете пасти задніх у соціальних мережах, варто враховувати таку тенденцію.

Vero

Справжня соцмережа

Vero називають справжньою соціальною мережею, тому що тут немає алгоритмів, що визначають вашу "інформаційну бульбашку" і на даний час вона вільна від реклами.

Найближчим конкурентом цієї платформи є Instagram, оскільки Vero пропонує користувачам можливість ділитися різними формами контенту зі своїми підписниками.

Незважаючи на запуск в 2015 році, тільки на початку минулого року Vero почала набирати популярність (зібравши півмільйона користувачів всього за 24 години). І оскільки кількість користувачів продовжує зростати, у платформи є шанси в найближчі роки вирватися у лідери.

Оскільки алгоритм, який визначає найбільш цікаву для користувача інформацію, тут відсутній, Vero є повністю органічною платформою, де ви знаєте, що ваш контент побачать. До того ж, ця соцмережа добре відповідає зростаючим вимогам до конфіденційності: користувачі можуть ділитися своїм контентом з чотирма різними групами - близькими друзями, друзями, знайомими і підписниками. Це забезпечує більше контролю над тим, хто саме бачитиме ваш контент.

Caffeine

Другий Twitch від екс-працівників Apple

Caffeine.tv - це платформа, створена колишніми дизайнерами Apple, яка дозволяє створювати прямі трансляції для друзів і підписників. Трансляції відображаються в стрічці, де ви можете відреагувати за допомогою емодзі або відповісти коментарем.

Поряд з трансляцією відео в реальному часі ви також можете транслювати екрани комп'ютера або телевізора під час гри у відеоігри. Це робить Caffeine можливим конкурентом старішого сервісу потокової трансляції ігор, Twitch.tv. Як і Twitch, що пропонує вам гроші за популярність контенту та підписки, Caffeine запустив програму монетизації.

Профіль компанії Crunchbase показує, що на даний момент в неї вкладено понад 140 мільйонів доларів. На сьогоднішній день найбільшим інвестором "Кофеїну" є 21th Century Fox.

Lasso

Конкурент TikTok від Facebook

Платформа Lasso, яку Facebook доволі непомітно запустив у 2018 році, безпосередньо конкурує з TikTok - вона теж призначена для коротких відеороликів (щоправда, тут вони обмежуються 15 секундами) з можливістю накладання фільтрів та музики.

Поки що Лассо лише починає свій шлях, але у майбутньому може стати перспективною платформою, оскільки належить Facebook. Тобто, у  додаток з високою ймовірністю залучатимуть активних користувачів найбільшої соцмережі.

Houseparty

Платформа для групових відеочатів

Houseparty - це відносно новий (2016 року випуску) додаток для обміну груповими відеоповідомленнями, який також дозволяє вести відеочати, в яких одночасно можуть брати участь до восьми користувачів. Під час розмови ви можете використовувати різноманітні фільтри, стікери та ефекти, аби зробити своє обличчя більш приємним для співрозмовників.

 

Також тут є можливість грати в різноманітні інтерактивні ігри з друзями, але деякі з таких функцій вимагатимуть додаткової оплати. У цілому ж Houseparty - безкоштовний застосунок.

Незважаючи на те, що сам додаток існує вже кілька років, він зазнав трансформації і останнім часом тут спостерігається значний наплив користувачів (їх уже 20 млн).

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme