Режисер Хулсінг про те, як знімали Undone, працювали з Amazon і чавились в Hollywood, як лимон

Хіско Хулсінг (Hisko Hulsing) – режисер-аніматор з Нідерландів, який здобув популярність завдяки документальному фільму про Курта Кобейна і короткометражці "Звалище" (Junkyard), на виробництво якої пішло більше 6 років. Минулого року на Amazon Prime вийшов анімаційний серіал "Скасування" (Undone) – 8 серій по 25 хвилин, – який називають революційним і включають в десятку кращих телепроектів 2019-го

Режисер Хулсінг про те, як знімали Undon…
Хиско Хулсинг, режиссер-аниматор (Нидерланды)

Хіско виступив режисером серіалу і очолив команду аніматорів та художників. Саме Хіско запропонував використовувати ротоскопіювання (анімаційна техніка, при якій мультфільм створюється шляхом окреслення кадр за кадром фільму з реальними акторами і декораціями – ред.) у виробництві серіалу. Цей метод повинен був допомогти зафіксувати мікровирази облич персонажів, а також стати містком між переконливо об'єктивним і реальним світом буденності і фантастичними подіями, які починають в ньому відбуватися. Виробництво проходило в три етапи. Перший – шоу знімалося на камеру в Голлівуді, другий – в Остіні відбувалося ротоскопіювання відзнятих матеріалів, і третій – художня постобработка з використанням масляної фарби, анімацію деяких елементів і композітінг в Амстердамі під особистим наглядом Хіско. Напередодні майстер-класу, який Хіско Хулсінг провів для українських аніматорів, режисер люб`язно погодився поспілкувався з читачами depo.ua у прямому ефірі DePoГоворити про кіно, анімацію і джерела натхнення.

2.51 – Про шалений успіх дорослого анімаційного революційного веб-серіалу "Скасувати" (Undone) з точки зору творця, що прагнув досягти в ньому галюціногенності та зробити сюрпризи глядачам.

5.27 – Про сюжет серіалу: історія 27-річної дівчини Альми, яка потрапила в автотрощу, втратила відчуття реальності і отримала дар маніпулювати часом, а оточуючі вважають її шизофренічкою.

Від тіла в Кобейні до обличчя в Undone

"Техніка ця називається ротоскопіювання. Вона була використана і в фільмах про Курта Кобейна, і в "Звалищі". Але не для обличчя, а для тіла. Перші два епізоди Undone я прочитав у літаку. І він викликав у мене дуже різні емоції – від сліз до сміху. Але дуже сподобався. І він вирішив, що треба починати знімати реальних акторів, а потім застосовувати ротоскоп, який на рідкість може виразити всі емоції саме на обличчі. Там була дуже тонка гра акторів, тонке виконання на противагу до чистих анімаційних фільмів по типу "Піксар", де іде перебільшення всього. Але саме завдяки цій техніці так до кінця і не ясно: те, що переживає героїня – це реальність або ілюзія в тому числі, і завдяки бек-граундам, які малювали олією маслом на полотні".

17.10 – Про те, де, як і коли можна бути легально подивитися "Скасування" в Україні.

18.20 – Про легку і невимушену співпрацю з Amazon Prime

23.37 – Про доленосність серіалу, підписання контракту на зйомки другого сезону та пропозицію від потужної агенції Голівуду, яка промотує Джонні Деппа і буде шукати проекти під Хіско.

Чому Хіско побоювався Роуз Салазар, тому що вона весь час плакала

"Я дуже задоволений кастингом, адже головну роль грає Роуз Салазар, яка грала у "Аліта бойовий янгол", а також головний актор фільму "Краще дзвонити Соулу" Боб Оденкерк. Грою Роуз він був вражений, але часом я її боявся, тому що коли я показав їй тестову анімацію, їй вона дуже сподобалася, вона обійняла мене і заплакала. Потім коли знімали сцену в госпіталі, вона щойно бігала, показувала всім смішні відео, а потім несподівано в кадрі в неї потекла сльоза. І так відбувалося кожного разу, коли вони знімали цю сцену, вона плакала. І мені здається, що від таких дівчат треба триматися подалі, бо дуже лячно, коли так швидко міняються емоції і настрій, і коли вона весь час грає".

33.55 – Про натхнення Романом Поланськи та його "Дитиною Розмарі".

Про те, як знімати ситуації f*cking хорошим вином

"Для мене це робота стресова, тому що багато перельотів, в Лос-Анджелесі (тобто в Голівуді) я працював по 15 годин на добу. Так само і в Амстердамі. Дуже виводило з рівноваги, коли люди щось бубонять за спиною. Але все одно я це люблю, я цим займаюся, і від того щасливий. Над фільмом про Курта Кобейна "П'ятий монтаж", я практично працював протягом 4 тижнів, 7 днів на тиждень по 14 годин на день. Єдине, що рятувало в кінці дня – випити пляшку білого вина. Кожного дня. І в кінці, коли мене запитали, чи не змінив я звичку, я сказав, що так – почав пити дві пляшки".

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme