Хто загинув і що сталося: Офіційні дані про падіння українського літака в Тегерані

У середу, 8 січня, український літак зі 167 пасажирами на борту розбився біля іранського аеропорту Імама Хомейні. Всі хто був на борту, в тому числі – 9 громадян України, з яких складався екіпаж, загинули.  Офіційні джерела не підтверджують відомості про збиття літака іранськими ПВО, наразі основна версія – технічна несправність
 

Хто загинув і що сталося: Офіційні дані…

Depo.ua розповідає, що відомо на цю годину про авіакатастрофу з відкритих джерел.

Що сталося з українським літаком

Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" (МАУ) підтвердила, що це був її літак, 2016 року виробництва, він був отриманий авіакомпанією безпосередньо з заводу концерну. Останнє планове технічне обслуговування літак пройшов 06 січня 2020 року.

Основною версією авіакатастрофи залишаються технічні несправності. Щодо інформації про теракт, яку розкручувала низка ЗМІ і яку спочатку рішучо спростували українські офіціальні джерела, згодом посольство України в Ірані оновило своє повідомлення про причини авіакатастрофи, зокрема видаливши інформацію про неможливість теракту на Boeing-737.

"Інформація про причини авіакатастрофи з'ясовується комісією. Будь-які заяви про причини аварії до рішення комісії не носять офіційного характеру", – йдеться в оновленому повідомленні.

Раніше в посольстві попередньою причиною аварії називали аварію двигуна з технічних причин і виключали версію теракту: "За попередньою інформацією, літак розбився в наслідок аварії двигуна через технічні причини. Наразі версія теракту виключається".

Читайте також - Ракетна версія: В яку пастку може потрапити Україна через авіакатастрофу в Ірані

Гончарук говорити про причини авіакатастрофи відмовився, до висновків спеціальної комісії.

Поблизу місця авіакатастрофи знайшли два "чорних ящика". Один з них експерти вже розшифрували, завдяки чому стало відомо, що пілот не повідомив про надзвичайну ситуацію через радіозв'язок.

Офіційно: хто загинув на українському літаку 

Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" (МАУ) оприлюднила імена пілотів та бортпровідників, що перебували на літаку Boeing 737-800.

Пілоти:
Наумкін Олексій Євгенович
Гапоненко Володимир Іванович
Хоменко Сергій Анатолійович

Бортпровідники:
Статнік Катерина Олегівна
Матьков Ігор Валерійович
Микитюк Марія Михайлівна
Лихно Денис Михайлович
Овчарук Валерія Євгеніївна
Сологуб Юлія Миколаївна

До мережі потрапило останнє фото українського екіпажу перед вильотом

Читайте також - Авіакатастрофа МАУ: Що відомо про загиблих членів екіпажу

Нещодавно МАУ оприлюднила і повний перелік загиблих на літаку. 

Abaspourqadi Mohamm 1986
Abbasnezhad Mojtaba 1993
Abtahiforoushani Seyedmehran 1982
Aghabali Iman 1991
Agha Miri Maryam 1973
Ahmadi Motahereh 2011
Ahmadi Muh Sen 2014
Ahmadi Rahmtin 2010
Ahmadi Sekinhe 1989
Ahmady Mitra 1973
Amirliravi Mahsa 1989
Arasteh Fareed 1987
Arbabbahrami Arshia 2000
Arsalani Evin 1990
Asadilari Mohammadhossein 1996
Asadilari Zeynab 1998
Ashrafi Habibabadi Amir 1991
Attar Mahmood 1950
Azadian Roja 1977
Azhdari Ghanimat 1983
Badiei Ardestani Mehraban 2001
Bashiri Samira 1990
Beiruti Mohammad Amin 1990
Borghei Negar 1989
Choupannejad Shekoufeh 1963
Dadashnejad Delaram 1993
Daneshmand Mojgan 1976
Dhirani Asgar 1945
Djavadi Asll Hamidreza 1967
Djavadi Asll Kian 2002
Ebnoddin Hamidi Ardalan 1971
Ebnoddin Hamidi Kamyar 2004
Ebrahim Niloufar 1985
Ebrahimi Khoei Behnaz 1974
Eghbali Bazoft Shahrokh 1960
Eghbali Bazoft Shahzad 2011
Eghbalian Parisa 1977
Elyasi Mohammad Mahdi 1991
Emami Sayedmahdi 1959
Emami Sophie 2014
Eshaghian Dorcheh Mehdi 1995
Esmaeilion Reera 2010
Esnaashary Esfahani Mansour 1990
Faghihi Sharieh 1961
Falsafi Faezeh 1973
Falsafi Faraz 1988
Farzaneh Aida 1986
Feghahati Shakiba 1980
Foroutan Marzieh 1982
Ghaderpanah Iman 1985
Ghaderpanah Parinaz 1986
Ghafouri Azar Siavash 1984
Ghandchi Daniel 2011
Ghandchi Dorsa 2003
Ghasemi Ariani Milad 1987
Ghasemi Dastjerdi Fatemeh 1994
Ghasemi Amirhossein 1987
Ghasemi Kiana 2000
Ghavi Mandieh 1999
Ghavi Masoumeh 1989
Gholami Farideh 1981
Ghorbani Bahabadi A 1998
Golbabapour Suzan 1970
Gorji Pouneh 1994
Haghjoo Saharnaz 1982
Hajesfandiari Bahareh 1978
Hajiaghavand Sadaf 1992
Hajighassemi Mandieh 1981
Hamzeei Sara 1986
Hasani/sadi Zahra 1994
Hashemi Shanrzad 1974
Hassannezhad Parsa 2003
Hatefi Mostaghim Sahan 1987
Hayatdavoudi Hadis 1992
Jadidi Elsa 2011
Jadidi Pedran 1991
Jamshidi Shadi 1988
Jebelli Mohammaddam 1990
Kadkhoda Zaden Mohammaddam 1979
Kadkhodazaden Kasha 1990
Karamimoghadam Bahareh 1986
Katebi Rahimen 1999
Kaveh Azaden 1979
Kazerani Fatemeh 1987
Khadem Forough 1981
Kobiuk Olga 1958
Lindberg Emil 2012
Lindberg Erik 2010
Lindberg Raheleh 1982
Lindberg Mikael 1979
Madani Firouzeh 1965
Maghsoudlouestarabadi Siavash 1976
Maghsoudlouesterabadi Paria 2004
Mahmoodi Fatemeh 1989
Malakhova Olena 1981
Malek Maryam 1979
Maleki Dizaje Fereshteh 1972
Mamani Sara 1983
Mianji Mohammadjavad 1992
Moeini Mohammad 1984
Moghaddam Rosstin 2010
Mohammadi Mehdi 1999
Molani Hiva 1981
Molani Kurdia 2018
Moradi Amir 1998
Morattab Arvin 1984
Moshrefrazavimoghaddam Soheila 1964
Mousavi Daria 2005
Mousavi Dorina 2010
Mousavibafrooei Pedram 1972
Nabiyi Elnaz 1989
Naderi Farzahen 1981
Naghibi Zahra 1975
Naghib Lahouti Mehr 1987
Nahavandi Milad 1985
Niazi Arnica 2011
Niazi Arsan 2008
Niknam Farhad 1975
Norouzi Alireza 2008
Nourian Ghazal 1993
Oladi Alma 1992
Omidbakhsh Roja 1996
Ovaysi Amir Hossein 1978
Ovaysi Asal 2013
Pasavand Fatemeh 2002
Pey Alireza 1972
Pourghaderi Ayeshe 1983
Pourjam Mansour 1966
Pourshabanoshibi Naser 1966
Pourzarabi Arash 1993
Raana Shahab 1983
Rahimi Jiwan 2016
Rahimi Razgar 1981
Rahmanifar Nasim 1994
Razzaghi Khamsi Ni 1974
Rezai Mahdi 2000
Rezae Hossain 1999
Saadat Saba 1998
Saadat Sara 1996
Saadat Zeinolabedin 1990
Saati Kasra 1972
Sadeghi Alvand 1990
Sadeghi Anisa 2009
Sadeghi Mirmohammad 1976
Sadeghi Sahand 1980
Sadighi Neda 1969
Sadr Niloufar 1958
Sadr Seyednoojan 2008
Saeedinia Amirhosse 1994
Safarpoorkoloor Pe 1999
Saket Mohammadhosse 1986
Salahi Moh 1988
Saleheh Mohammad 1987
Saraeian Sajedeh 1993
Setareh Kokab Hamid 1988
Shadkhoo Sheyda 1978
Shaterpour Khiaban 1988
Soltani Paniz 1991
Tahmasebi Khademasa 1984
Tajik Mahdi 1999
Tajik Shahram 1998
Tarbhai Afifa 1964
Tarbha Alina 1988
Toghian Darya 1997
Zarei Arad 2002
Zibaie Maya 2004
Zokaei Sam 1977

Двоє пасажирів не сіли на літак  -  як заявив секретар Ради національної безпеки й оборони Олексій Данілов, на рейс PS752 зареєструвалися 169 осіб, але в момент катастрофи у літаку перебували 167 пасажирів.

 

 

 

"Дві особи не сіли на рейс, хто саме – невідомо", – заявив він. Відповідаючи на питання журналістів, він зазначив, що пасажири, які не вилетіли із Тегерану, не є українцями.

Є офіційні дані й щодо громадянства загиблих, щоправда, різні. Як повідомив міністр закордонних справ України Вадим Пристайко у Twitter, серед пасажирів були громадяни наступних країн:

  • Іран – 82;
  • Канада – 63;
  • Україна – 2+9 (екіпаж);
  • Швеція – 10;
  • Афганістан – 4;
  • ФРН – 3;
  • Велика Британія – 3.

При цьому голова управління НС Ірану, заявив, що на борту літака перебували 147 іранців і 32 іноземця. В соцмережах пишуть, що у катастрофі загинули переважно іранські студенти-медики, які вчилися в Національному медичному університеті імені О.О.Богомольця.

Шведське МЗС підтвердило загибель своїх громадян під час аварії літака в Ірані. За попередньо озвученими даними загинуло 8 громадян Швеції.

Як забиратимуть тіла загиблих українців

Україна домовляється з Іраном про відправку літаків за тілами загиблих: планується відрядити два літаки. Родичів загиблих можуть, за бажанням, транспортувати в Іран - про це повідомив голова українського уряду, а також анонсував компенсації родинам загиблих, адже всі вони були застраховані. 

При цьому, за даними гуманітарного руху "Червоний Півмісяць", тіла загиблих настільки пошкоджені, що упізнати кого-небудь із жертв неможливо.  Як повідомив голова тегеранського Центру невідкладної допомоги, наразі рятувальники збирають рештки тіл на території близько 200 га, щоб передати їх судово-медичним експертам.

З родичами загиблих працюють психологи.

Що далі

Перед відправленням авіалайнера МАУ та невдовзі після нього в аеропорту Тегерану сідали та злітали літаки міжнародних, у тому числі європейських авіакомпаній - небо над Іраном на час катастрофи не було закрите. Тепер авіакомпанії світу скасовують та перенаправляють рейси через Близький Схід, щоб уникнути можливої ​​небезпеки для літаків.

США зборонили польоти над Іраном ще за кілька годин до авіакатастрофи.

МЗС застрежень громадянам України літати в Тегеран не давав і польоти над Іраном українським літакам не заборонялися. Вже тепер прем’єр-міністр Олексій Гончарук, заявив, що до з'ясування обставин робота українських авіакомпаній в повітряному просторі Ірану буде припинена.  Також він заявив, що якщо під час розслідування з'ясують, що були підстави призупинити польоти над Іраном, але офіційні органи цього не зробили – будуть "відповідні кадрові рішення".

Державіаслужба в свою чергу  проведе позапланові перевірки стану безпеки польотів МАУ.  МАУ також обіцяє, що буде проведено ретельне розслідування події із залученням авіаційної влади України, Ірану, представників компанії-виробника Boeing, авіакомпанії, а також Національного бюро розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами в Україні (НБРЦА). Авіакомпанія інформуватиме про хід розслідування та причини трагічної події одразу після їх з’ясування.

Загалом, аварію літака в Ірані будуть розслідувати декілька країн, в тому числі тих, чиї громадяни загинули в цій авіатрощі.

МЗС України радить громадянам не їхати до Іраку, а тим, хто вже там - бути обережними і уникати масових скупчень людей.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme