Більше 4 мільйонів європейців побачили українську соціальну рекламу, створену MEDIAHUB

Відео стало частиною комунікаційної кампанії про переваги вступу України до Північно-Атлантичного альянсу

Ротація ролику відбулася в соціальних мережах. Однією з цільових аудиторій, на яку таргетували кампанію – стали військові НАТО та експерти цієї галузі.

"Нам вдалось запакувати нетривіальний посил у форму інтертейменту, легку для сприйняття, таку, що привертає увагу користувача у стрічці, змушує зупинитися і "отримати меседж" – згадати, які спільні цінності варто разом відстоювати країнам НАТО та Україні", – каже Роман Пересунько, керуючий партнер MEDIAHUB.

Загалом відео таргетувалося на 9 країн Європи, кожен ролик був титрований мовою держави, у якій відбувалась ротація.

Для MEDIAHUB – це ще один приклад реалізації ефективної комунікаційної стратегії, на яких спеціалізується агентство.

"Соціальна реклама, просування брендів, розміщення реклами в Україні – це буденність. А от працювати на імідж України за її кордоном – це щось більше ніж реклама, – каже Роман Пересунько, керуючий партнер MEDIAHUB – І нам було особливо приємно працювати на імідж України".

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme