Тимошенко і Садовий найбільше тратяться на рекламу своїх партій (ІНФОГРАФІКА)
Шість парламентських партій збільшили більш ніж вдвічі – до 201 млн гривень – витрати у третьому кварталі порівняно з першим кварталом, а найбільше витрачає коштів на рекламу "ВО "Батьківщина"
- Головна
-
15 листопада 2018 14:10
Про це повідомляє Depo.ua з посиланням на дані Комітету виборців України.
Так, у першому кварталі всі шість партій сукупно витратили 85 млн гривень, у другому – 150 млн, а в третьому – 201 млн. Дані взяті зі звітів партій про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за ІІІ квартал 2018 року.
Зокрема, у 3-му кварталі БПП "Солідарність" та "Опозиційний блок" передали більшість коштів місцевим осередкам, "Батьківщина" та Радикальна партія Олега Ляшка – оплатили рекламу, "Самопоміч" – витратила гроші на оплату послуг та матеріальні витрати, а "Народний Фронт" направив усі кошти на зарплату, оренду та податки.
Найбільше в ІІІ кварталі витратила партія ВО "Батьківщина" – 80 млн. Із них 73 млн пішло на рекламну діяльність.
На другому місці – партія "Самопоміч", яка витратила 38 млн, із яких 13 млн – на оплату послуг та матеріальні витрати та 10 млн – на пропагандистську діяльність (із них 2 млн – реклама на телебаченні).
При цьому БПП витратив 33 млн, із яких 20 млн – на місцеві осередки.
"Попри візуальну активність, у звіті не відображено коштів на розміщення зовнішньої реклами", – підкреслили у КВУ.
Крім того, "Народний Фронт" витратив 22 млн: усі гроші пішли на зарплату – 8 млн, оренду – 7 млн та податки – 5 млн.
РПЛ же витратила 12 млн, із яких більшість коштів, 4,8 млн, склали витрати на пропагандистську діяльність.
При цьому найменше витратив "Опозиційний блок" – 12 млн, із яких 9 млн перерахували місцевим осередкам. Як і БПП, партія офіційно не витрачала гроші на рекламу, хоч її лідери активно розміщували зовнішню рекламу в південних та східних областях.
Слід підкреслити, що 99% витрат БПП, "Опоблоку", РПЛ та НФ було здійснено за гроші, отримані з держбюджету. Це ж стосується 92% витрат "Самопомочі" і лише 6% витрат "Батьківщини".
Нагадаємо, 12 листопада стало відомо, що на рекламу передвиборчої програми "Новий курс" ВО "Батьківщина", лідером якої є народний депутат Юлія Тимошенко, витратила близько 100 мільйонів гривень за півроку.
Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
Всі новини на одному каналі в Google News
- 11:37На телеканалі "Ми-Україна+" стартує прямоефірний ранковий проєкт "Прокидайся!"
- 11:08 Армія росії скинула КАБ на передмістя Харкова: Постраждало двоє дітей
- 10:50На півдня України вночі знищено два російських БпЛА
- 10:46Українська красуня-дзюдоїстка виграла фінал чемпіонату Європи
- 10:31На Львівщині в одній з райлікарень викрили групу лікарів, які заробляли на фіктивних довідках про інвалідність ФОТО
- 10:22Шукали всю ніч: На Чернігівщині повернули додому зниклих брата й сестру
- 10:01СБУ схопила двох російських шпигунів, причетних до авіаударів по Харківській області ФОТО
- 09:44Кинув на землю та бив ногами: У Хмельницькому чоловік побив двох дітей на дитячому майданчику
- 09:38На що може вказувати пауза в російських ракетних атаках: оцінка Повітряних сил
- 09:24На Запоріжжі за добу зафіксовано понад 300 ворожих атак
- 09:00Досліджували конкурентоспроможність у ритейлі: У Києві пройшла XV щорічна конференція Food & NonFoodMaster & CatMan-2024
- 08:55Синоптики попередили про заморозки у 10 областях України
- 08:40 Сольського взяли під варту із можливістю внесення 75 млн грн застави
- 08:39Росіяни з різного озброєння обстріляли Харківщину: Поранено 13 людей
- 08:23Росіяни за добу на Херсонщині поранили шістьох цивільних
- 08:15Упродовж доби в Україні знищено 950 російських окупантів
- 07:31Обстріл залізничного вокзалу на Харківщині: Прокуратура назвала тип ракети ФОТО
- 07:02Соліст гурту "Без Обмежень" підігрів чутки про новий роман світлинами з Одеси
- 21:27Дозволяє зберегти життя кулеметника: нацгвардійці отримали бойовий модуль дистанційного керування "Wolly"