ЧС 2018
Вибори-2019
Онлайн
Сектор
Спецпроекти
Країна Укропів

Тимошенко і Садовий найбільше тратяться на рекламу своїх партій (ІНФОГРАФІКА)

Шість парламентських партій збільшили більш ніж вдвічі – до 201 млн гривень – витрати у третьому кварталі порівняно з першим кварталом, а найбільше витрачає коштів на рекламу "ВО "Батьківщина"

Depo.Гроші
15 листопада 2018 14:10
ФОТО: depo.ua

Про це повідомляє Depo.ua з посиланням на дані Комітету виборців України.

Так, у першому кварталі всі шість партій сукупно витратили 85 млн гривень, у другому – 150 млн, а в третьому – 201 млн. Дані взяті зі звітів партій про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за ІІІ квартал 2018 року.

Зокрема, у 3-му кварталі БПП "Солідарність" та "Опозиційний блок" передали більшість коштів місцевим осередкам, "Батьківщина" та Радикальна партія Олега Ляшка – оплатили рекламу, "Самопоміч" – витратила гроші на оплату послуг та матеріальні витрати, а "Народний Фронт" направив усі кошти на зарплату, оренду та податки.

Найбільше в ІІІ кварталі витратила партія ВО "Батьківщина" – 80 млн. Із них 73 млн пішло на рекламну діяльність.

На другому місці – партія "Самопоміч", яка витратила 38 млн, із яких 13 млн – на оплату послуг та матеріальні витрати та 10 млн – на пропагандистську діяльність (із них 2 млн – реклама на телебаченні).

При цьому БПП витратив 33 млн, із яких 20 млн – на місцеві осередки.

"Попри візуальну активність, у звіті не відображено коштів на розміщення зовнішньої реклами", – підкреслили у КВУ.

Крім того, "Народний Фронт" витратив 22 млн: усі гроші пішли на зарплату – 8 млн, оренду – 7 млн та податки – 5 млн.

РПЛ же витратила 12 млн, із яких більшість коштів, 4,8 млн, склали витрати на пропагандистську діяльність.

При цьому найменше витратив "Опозиційний блок" – 12 млн, із яких 9 млн перерахували місцевим осередкам. Як і БПП, партія офіційно не витрачала гроші на рекламу, хоч її лідери активно розміщували зовнішню рекламу в південних та східних областях.

Слід підкреслити, що 99% витрат БПП, "Опоблоку", РПЛ та НФ було здійснено за гроші, отримані з держбюджету. Це ж стосується 92% витрат "Самопомочі" і лише 6% витрат "Батьківщини".

Нагадаємо, 12 листопада стало відомо, що на рекламу передвиборчої програми "Новий курс" ВО "Батьківщина", лідером якої є народний депутат Юлія Тимошенко, витратила близько 100 мільйонів гривень за півроку.

Більше економічних новин читайте на Depo.Гроші.