Тимошенко і Садовий найбільше тратяться на рекламу своїх партій (ІНФОГРАФІКА)
Шість парламентських партій збільшили більш ніж вдвічі – до 201 млн гривень – витрати у третьому кварталі порівняно з першим кварталом, а найбільше витрачає коштів на рекламу "ВО "Батьківщина"
- Головна
-
15 листопада 2018 14:10
Про це повідомляє Depo.ua з посиланням на дані Комітету виборців України.
Так, у першому кварталі всі шість партій сукупно витратили 85 млн гривень, у другому – 150 млн, а в третьому – 201 млн. Дані взяті зі звітів партій про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за ІІІ квартал 2018 року.
Зокрема, у 3-му кварталі БПП "Солідарність" та "Опозиційний блок" передали більшість коштів місцевим осередкам, "Батьківщина" та Радикальна партія Олега Ляшка – оплатили рекламу, "Самопоміч" – витратила гроші на оплату послуг та матеріальні витрати, а "Народний Фронт" направив усі кошти на зарплату, оренду та податки.
Найбільше в ІІІ кварталі витратила партія ВО "Батьківщина" – 80 млн. Із них 73 млн пішло на рекламну діяльність.
На другому місці – партія "Самопоміч", яка витратила 38 млн, із яких 13 млн – на оплату послуг та матеріальні витрати та 10 млн – на пропагандистську діяльність (із них 2 млн – реклама на телебаченні).
При цьому БПП витратив 33 млн, із яких 20 млн – на місцеві осередки.
"Попри візуальну активність, у звіті не відображено коштів на розміщення зовнішньої реклами", – підкреслили у КВУ.
Крім того, "Народний Фронт" витратив 22 млн: усі гроші пішли на зарплату – 8 млн, оренду – 7 млн та податки – 5 млн.
РПЛ же витратила 12 млн, із яких більшість коштів, 4,8 млн, склали витрати на пропагандистську діяльність.
При цьому найменше витратив "Опозиційний блок" – 12 млн, із яких 9 млн перерахували місцевим осередкам. Як і БПП, партія офіційно не витрачала гроші на рекламу, хоч її лідери активно розміщували зовнішню рекламу в південних та східних областях.
Слід підкреслити, що 99% витрат БПП, "Опоблоку", РПЛ та НФ було здійснено за гроші, отримані з держбюджету. Це ж стосується 92% витрат "Самопомочі" і лише 6% витрат "Батьківщини".
Нагадаємо, 12 листопада стало відомо, що на рекламу передвиборчої програми "Новий курс" ВО "Батьківщина", лідером якої є народний депутат Юлія Тимошенко, витратила близько 100 мільйонів гривень за півроку.
Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
Всі новини на одному каналі в Google News
- 09:36Росіяни вночі атакували Україну 13 "шахедами": скільки вдалося збити
- 09:16У Чернігові завершено рятувальну операцію на місці ракетної атаки
- 09:10Атака російських БпЛА на Прикарпатті була спрямована на критичну інфраструктуру, - ОВА
- 08:54ЗСУ минулої доби ліквідували ще 910 російських військових
- 08:47 Кількість загиблих через ракетний удар по Чернігову зросла до 18 осіб
- 08:24Росіяни скинули авіабомбу на агропідприємство на Харківщині: Кадри з місця ФОТО
- 08:22Росіяни вночі вдарили "шахедами" по Дніпропетровщині
- 23:40Шахраї "нагріли" на британському турне Тейлор Свіфт понад $1,2 млн
- 23:10Зеленський підтвердив сьогоднішній удар по аеродрому в Джанкої
- 22:51 Байден обіцяє одразу підписати закон про допомогу Україні
- 22:32Присвоїла майже мільйон: У Дніпрі судитимуть аферистку, яка видавала себе за військового та просила гроші
- 22:12 Зима повертається: В Україну йдуть заморозки
- 21:50Обмеження електроенергії 18 квітня можливі у всіх областях, - Укренерго
- 21:31На Кіровоградщині підлітка засудили до громадських робіт замість заґратування
- 21:17Вимагання та грабежі: На Хмельниччині затримали організатора банди (ФОТО) ФОТО
- 20:50Рятувальники попередили про новий фейк росіян в месенджері
- 20:47 Текст законопроєкту про допомогу Україні вже з'явився на сайті Конгресу: головні тези
- 20:15 "Найгарячіше" було в напрямку Бахмуту: відбито майже два десятки атак
- 19:36Нардеп від "Слуги народу" Тищенко прийшов з ревізією на Подільсько-Воскресенський міст у Києві і визнав, що той зроблений якісно