Як боєць АТО одягає британців у труси
Натерши сідниці під час довгого чергування на блокпості, боєць АТО Олександр Матяш вирішив створити власний бізнес
- Головна
-
25 листопада 2016 17:00
Чоловічі труси нового бренду Regata Club називають першими українськими антистрингами. Як завіряють засновники компанії – Олександр Матяш і Євген Алексєєв – до створення трусів застосували інженерний підхід. Завдяки ноу-хау білизна у дупу не врізається і не натирає за жодних обставин.
Цікаво, що ідея спала на думку Матяшу в АТО, під час виснажливого чергування на блокпосту. Підприємець розповів Depo.ua про початок бізнесу і пошук перших клієнтів.
- Олександре, розкажіть, як спало на думку розробляти інноваційну білизну, і чим не влаштувала та, яка була на ринку?
- Ідея прийшла влітку, коли я служив в АТО. На блокпості було дуже жарко, до 40 градусів в тіні. А ми стояли по вісім годин замість відведених чотирьох. За цей час натирало все, що могло, але труселя – більше за все. Тому що чоловічі труси у нас якісно не роблять. А хороша імпортна білизна продається за 800 грн. Для військового - задорого. Тож я подзвонив своєму другу і сказав: треба хороші труси.
- Друг у Вас дизайнер?
- Ні, інженер. І до мого прохання – зробити труселя, які не натирають і не забиваються, - підійшов з інженерного боку. Придумав: якщо зробити діагональний шов, він не буде потрапляти між двома половинками. Пізніше ми дізналися, що на ринку є схоже рішення, але не точно таке, як у нас.
На моє прохання Євген звернувся до нашого друга, у якого власне швейне виробництво. Відшили перші 12 екземплярів трусів і відправили бійцям в окопи. Хлопцям сподобалося – зручні, надійні, не рвуться, не псуються під час прання. Бійці почали цікавитися, як і де їх купити. У мене були відкладені гроші на квартиру – от їх і пустили у виробництво, відшивши трусів на сім тисяч доларів.
- Про маркетингову стратегію подумали зразу?
- Ні. Спершу сиділи і не знали, що робити з білизною. А потім допоміг випадок. Я пішов у піцерію Veterano і зустрів там Макса Музику (відомий ветеран АТО – ред.). З'ясувалося, що ми разом ходили у садок. Питаю: "Чому такий сумний?". А він: "Та труси дупу натерли". Я йому: "Чувак, тоді ти звернувся за адресою. У мене є труси, які не натирають". Я підвіз йому дві пари трусів, він зробив про мене пост у Facebook. До нас стали звертатися. Однокласник швидко зробив нам сайт. А потім серед замовників виявився Майкл Щур . Віддаю йому труси, а він: "Слухай, якщо мені сподобається, напишу про них". Він у них пробіг крос у 26 км, білизна тест пройшла – тепер він фанат наших трусів. Майкл написав пост, і так люди почали про нас дізнаватися.
- Бійці білизну замовляють? Не намагалися домовитися з Міноборони про поставки?
- Замовляють, нещодавно відправили нову партію. Доволі часто безкоштовно передаємо труси на передову волонтерами, які допомагали нам, коли я служив. А щодо Міноборони, у них є чітка інструкція працювати лише з виробниками, а у нас свого виробництва немає.
З ВІДЧАЮ ВИТРАТИЛИ ВСІ ГРОШІ
- Труси коштують 285 грн. Чи не забагато для українців?
- Насправді, для якісної білизни це не дорого. В рази дешевше, ніж західні аналоги. Крім того, таке виробництво, як у нас, просто не можна зробити бюджетнішим.
- На старті проекту були якісь помилки?
- Від початку продукт зробили правильним. Єдине, був один крок відчаю. Ми майже всі гроші вклали у партію труселів і відшили чотири позиції. Взяли рештки коштів і відшили ще три. Потім схаменулися: на нормальну упаковку грошей у нас не залишилося. Щоб їх назбирати, довелося чекати два місяці.
- Будуть інші моделі трусів? Може, ще якісь речі з чоловічого гардеробу?
- Модель у нас одна. З цієї тканини інших варіантів бути не може. Зате наші труси представлені у 32 кольорових рішеннях. Також ми зробили термошкарпетки, які витримують широкий спектр температур. У планах – білизна для жінок і дітей.
- З якої тканини створюєте білизну?
- Це 100% бавовна, інколи – з домішками еластану. Наразі привозимо її з Нідерландів. А перші моделі відшили з турецького матеріалу. Наш виробник займається дитячим одягом, і в нього є потрібні контакти. Він сам завіз для нас перші сім рулонів за власні гроші. Потім, звісно, віддали борг.
- На ваші труси діє річна гарантія… Цікаво, хоч хтось звернувся за обміном?
- За весь час було чотири гарантійних випадки – це 0,1 %. Якщо людина вибрала неправильний розмір, можуть бути розриви, адже наша білизна не тягнеться і велику напругу може не витримати. Або ж буває прихований дефект на тканині, який ми не помітили. Якщо звертаються, міняємо без проблем.
- Білизну часто хвалять у Facebook. А в реалі були якісь особливо приємні відгуки?
- Так, і чимало. Коли були в Одесі на виставці, до нас підійшов хлопчик років 12-13. Він був разом з мамою - красивою доглянутою жінкою. Мама сказала, аби він сам обрав собі труси. І от, він звернув увагу саме на наші. А за два місяці в Одесі була ще одна виставка. І вони знову прийшли. Хлопчик впевнено потягнув маму до нашого стенду і сказав: беру ось ці, ці і ці. Ми розговорилися, вони сказали, що їм дуже сподобалася наша білизна. Було приємно, що маленька людина, не орієнтована на розкрученість і медійність, обрала саме нас.
НАШІ ТРУСИ Є У ВСІЙ ЄВРОПІ, США, АВСТРАЛІЇ
- Як відчуваєте, в Україні зараз сприятливі умови для відкриття бізнесу?
- Не дуже. Держава не мотивує продавати український продукт. Було б правильно ввести квоти на частку українських товарів у супермаркетах. Наприклад, зобов'язати продавати не менше 60% українського продукту. А так, щоб зайти, наприклад, в "Ашан", мені потрібні шалені гроші. Якщо ж співпрацювати з маленьким бізнесом, він робить велику націнку. За такі гроші товар просто не куплять.
- За кордон продавати не думаєте?
- Вже продаємо. Відправили 80 штук трусів у Велику Британію – там є чоловік, який хоче продавати наш продукт. Спершу він купив 5 штук собі, йому сподобалося, помоніторив ринок і вирішив спробувати. Також ми продавали білизну нашим однодумцям на Росію. Це люди, які в конфлікті зайняли бік України. Що там, наші труси є практично у всій Європі, США, Австралії. Ми беремо участь у міжнародних виставках, люди підходять, бачать, що це за якість, і купують.
- Не думаєте над широкою рекламною кампанією?
- Ми зняли рекламний ролик, всім сподобалося. Але пустити його на ТБ у пройм-тайм я не можу, для цього потрібні кошти. Думаємо про рекламу в Інтернеті, наскільки це може бути ефективно.
Наразі ж працюємо над створенням репутації бренду, і це найкраща кампанія. Наша білизна продається завдяки рекомендаціям. Люди купують, радять своїм друзям, роблять подарунки. Нас любить багато медіаперсон – Льоня Остальцев, Макс Музика, Майкл Щур. Вийшов продукт, до якого у людей позитивне ставлення.
Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
Всі новини на одному каналі в Google News
- 16:38 Через загрозу удару рашистів у Києві евакуюють дві лікарні
- 15:43 Зброя буде в Україні до кінця тижня: обіцяє Байден
- 15:35ГУР знищило російський гелікоптер Ка-32 на аеродромі в Москві
- 14:38Розвиток штучного інтелекту: перегони Apple та Microsoft у розробках PROMO
- 14:24На кордоні з Польщею спіймали двох "плавців", які поверталися в Україну
- 14:15В ОП заявили, що українці за кордоном не зможуть оформити документи дистанційно
- 13:25За міністра агрополітики внесли заставу, він вийшов з-під варти
- 12:33Голову ДОТ Жумаділова звинувачують у провалі харчування військових: "Чи може успішно воювати голодна армія?"
- 11:37На телеканалі "Ми-Україна+" стартує прямоефірний ранковий проєкт "Прокидайся!"
- 11:08 Армія росії скинула КАБ на передмістя Харкова: Постраждало двоє дітей
- 10:50На півдня України вночі знищено два російських БпЛА
- 10:46Українська красуня-дзюдоїстка виграла фінал чемпіонату Європи
- 10:31На Львівщині в одній з райлікарень викрили групу лікарів, які заробляли на фіктивних довідках про інвалідність ФОТО
- 10:22Шукали всю ніч: На Чернігівщині повернули додому зниклих брата й сестру
- 10:01СБУ схопила двох російських шпигунів, причетних до авіаударів по Харківській області ФОТО
- 09:44Кинув на землю та бив ногами: У Хмельницькому чоловік побив двох дітей на дитячому майданчику
- 09:38На що може вказувати пауза в російських ракетних атаках: оцінка Повітряних сил
- 09:24На Запоріжжі за добу зафіксовано понад 300 ворожих атак
- 09:00Досліджували конкурентоспроможність у ритейлі: У Києві пройшла XV щорічна конференція Food & NonFoodMaster & CatMan-2024