На "джинсу" в інтернеті кандидати витрачають 140 млн грн

"Джинса" в інтернеті за час двомісячної передвиборчої кампанії коштуватиме кандидатам приблизно 140 млн грн

Про це свідчать дані спільного дослідження depo.ua та Комітету виборців України щодо вартості передвиборчої кампанії на місцевих виборах.

Як зазначається у публікації, в середньому крупна партія ставить близько 60-70 "джинсових" новин на місяць на 20 найрейтинговіших сайтах, плюс регіональні сайти. Все це коштує 4,5-5 млн. грн. на місяць для однієї партії. Таким чином сім найбільших партій витрачають на інтернет-"джинсу" 32-35 млн. грн. на місяць.

До цих витрат додаються ще й гроші на пряму рекламу (15-20 млн. грн.). Це на загальнонаціональному рівні. На місцевому ж - потрібно витрачати щонайменше стільки ж через специфіку місцевих виборів, яка передбачає величезну кількість кандидатів, кожного з яких треба піарити саме на регіональному рівні.

Таким чином один місяць реклами в інтернеті коштує всім партіям не менше 100 млн. гривень, відповідно уся двомісячна кампанія – це 230-240 млн. гривень.

На "джинсу" в інтернеті кандидати на вибори витрачають 230-240 млн. грн - фото 1

Натисніть на зображення для збільшення

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme