Подружня пара залишила великі чайові за погане обслуговування

Історія про те, як подружня пара з Айови залишила $100 на чай надмірно зайнятому офіціантові, який не встигав обслуговувати їхній столик, стала популярною в Facebook, зібравши 1,5 млн лайків

Подружня пара залишила великі чайові за…

27 вересня Стівен і Макензі Шульц (Steven и Makenzie Shultz) з Айови відправилися в ресторан, щоб відзначити річницю своїх стосунків, і були розчаровані повільним обслуговуванням, викликаним нестачею персоналу. На своїй сторінці в Facebook Макензі написала, що «сервіс був жахливим»: 20 хвилин знадобилося лише для того, щоб отримати воду, ще 40 хвилин пара чекала закуски, і більше години пройшло, перш ніж принесли першу страву.

При цьому Шульц бачили, що офіціант просто не встигає обслуговувати всіх.

«Він бігав як божевільний і не діяв на нерви гостям ні за одним столиком. У якийсь момент ми нарахували, що у нього було 12 столів, а ще й бар. Це більше, ніж може обслужити одна людина», - розповіла Макензі Шульц.

Макензі пояснила, що вони з чоловіком і працювали так само, а тому знають, наскільки це складно. Шульци припустили, що в цей день офіціант отримає багато поганих відгуків від інших відвідувачів, тому залишили $ 100 на чай при загальній сумі рахунку в $66,7. На чеку вони написали кілька слів підтримки і пішли, перш ніж молода людина дізнався про свої чайових.

За словами Макензі, вона розповіла про цей випадок в соцмережі не заради схвалення, а в якості «дружнього нагадування про те, що потрібно завжди оцінити ситуацію, перш ніж судити про неї. І завжди пам'ятати, звідки ви вийшли».

Її запис на Facebook зібрав за дві доби більше 1,5 млн лайків і 200 тис. репостів, а історія потрапила в ранкові телешоу, повідомляє ДеПо з посиланням на Mashable.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme