Salvatore Ferragamo і ASOS тепер рекламує пес

У чотирирічного собаки породи Сіба-іну набралося понад 146 000 підписників у Instagram після того, як господарі виставили на суд громадськості знімки, на яких Бодхі позує в костюмах, краватках і окулярах

Salvatore Ferragamo і ASOS тепер рекламу…

Його власники, 29-річний Дейв Фунг і 27-річна Ена Кім, кажуть, що стали наряджати свого улюбленця в чоловічий одяг заради забави і ніяк не очікували такої пильної уваги з боку відомих світових брендів, пише ДеПо з посиланням на Mirror.

Спочатку пес завоював популярність у Instagram і Facebook, проте справжній захват власники Бодхі відчули тоді, коли відомі світові бренди, такі як Salvatore Ferragamo і ASOS, обрали їх вихованця своєю моделлю і уклали з ними контракт.

«Ось так ми і стали агентами свого собаки. Він став настільки затребуваною і високооплачуваною моделлю, що ми вирішили залишити свої робочі місця і зосередитися на розробці лінії одягу для собак: сорочок, светрів і курток», - каже з посмішкою Дейв.

Пара додала, що планує спонсорувати організації з порятунку тварин, перераховуючи їм відсоток від продажу кожного вбрання.

Фото: mirror.co.uk

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme