Німецьке міністерство розкритикували через "сексистську" рекламу

Німецьке міністерство транспорту звинуватили у сексизмі через рекламу про безпечну велоїзду, в якій зображена модель в бюстгалтері

Про це повідомляє Depo.ua із посиланням на The Guardian.

Зазначається, що рекламна кампанія міністерства спрямована на те, щоб переконати велосипедистів носити шоломи.

У рекламі зображена модель, одягнена лише у спортивний шолом і нижню білизну, зі слоганом "Схожий на лайно. Але рятує мені життя".

Реклама повинна бути розміщена на білбордах із вівторка, 26 березня, але вона вже викликала критику з боку жіночого крила Соціал-демократичної партії, яка вимагає, щоб рекламна кампанія була зупинена.

"Бентежно, по-дурному і по-сексистськи те, що міністр транспорту продає свою політику, використовуючи оголену шкіру", - сказала в інтерв'ю газеті Bild am Sonntag глава крила Марія Нойкл.

Міністр у справах сім'ї Франциска Гіффен також розкритикувала міністра транспорту Андреаса Шойєра з консервативної партії ХСС.

Водночас у міністерстві транспорту захищають рекламу.

"Успішна кампанія з безпеки дорожнього руху повинна дати поштовх людям і може викликати протилежні думки", - заявив представник міністерства.

 

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme