Незадоволений пасажир довів співробітницю Ryanair до сліз і звинуватив у расизмі

В аеропорту Брюсселя незадоволений пасажир довів до сліз співробітницю авіакомпанії Ryanair

Про це повідомляє Depo.ua з посиланням на Prince OfTheUniverse

Приводом для конфлікту став нероздрукований талон на посадку. Співробітниця авіакомпанії відмовилася пускати чоловіка в салон літака без цього документа.

У відповідь пасажир заявив, що вона "повинна робити свою роботу", вимагав зв'язатися з її начальством, говорив, що йому не подобається "таке ставлення", цікавився, "де її вчили" так розмовляти з клієнтами і в підсумку довів до сліз.

За співробітницю авіакомпанії заступився чоловік в черзі, однак отримав свою порцію образ. Його обізвали "лисим жірдяєм" і порадили стати на "бігову доріжку".

Відео події зняв і виклав в мережу сам призвідник конфлікту. На його думку, ролик повинен стати свідченням прояви расизму. Він був упевнений, що з ним так розмовляли тільки через його темного кольору шкіру.

Однак реакція користувачів виявилася не такою, яку він чекав. Більшість людей встали на сторону співробітниці Ryanair, зазначивши, що поведінка пасажира було неприйнятною.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme