Інженер мосту в Генуї говорив про перші ознаки корозії ще 40 років тому

Проектувальник мосту в Генуї, італійський інженер Ріккардо Моранді, попередив про небезпеку корозії конструкції ще чотири десятиліття тому

Про це повідомляє Depo.ua з посиланням на Associated Press.

У 1979 році, через 12 років після відкриття мосту, Моранді написав звіт, в якому наполягав на регулярному нагляді за мостом з огляду на іржу, що утворюється на ньому внаслідок корозії.

На момент написання звіту Моранді зазначив, що вже існує "добре відома втрата поверхневої хімічної стійкості бетону" через морське повітря та забруднення довкілля сусіднім металургійним заводом.

Моранді наполягав на тому, що корозія досить "агресивна" на відміну від випадків з аналогічними конструкціями у інших середовищах. Він наполягав на тому, що конструкція мосту міцна, проте потребує контролю.

"Рано чи пізно, можливо, за декілька років, необхідно буде вдатися до обробки, яка полягатиме у виділенні всіх слідів іржі…", - писав інженер. Він рекомендував використовувати епоксидну смолу для покриття укріплень з матеріалами "з дуже високою хімічною стійкістю".

14 серпня в італійській Генуї обвалився автомобільний міст. На момент аварії на ділянці мосту знаходилися близько 30 легкових автомобілів і три вантажівки. Деякі машини впали в річку, інші застрягли в зруйнованих конструкціях.

Міністерство транспорту Італії має намір подати позов до суду проти Autostrade per l'italia - компанії-оператора генуезького мосту.

Компанії загрожує штраф у розмірі до 150 млн євро.

В ніч на 19 серпня завершили рятувлаьну операцію, кількість загиблих при обваленні моста в італійській Генуї зросла до 43.

Довідка: Міст Моранді збудований у 1960-х роках. Його довжина перевищує кілометр, а висота – 90 метрів.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme