Google змінить правила розміщення політичної реклами

Google обмежить можливості таргетування для політичної реклами на своїх сервісах
 

Про це повідомляють "Ведомости" з посиланням на повідомлення компанії, передає Depo.ua.

 

При розміщенні політичної агітації рекламодавці зможуть визначити цільову аудиторію тільки за трьома параметрами – стать, вік і місце проживання з точністю до поштового індексу.

 

Їм також буде дозволено буде таргетинг за контекстом - показувати свою рекламу людям, яких цікавлять схожі теми.

 

Нові правила протягом тижня почнуть діяти в Великобританії, де в грудні пройдуть дострокові парламентські вибори. До кінця року вони будуть також введені для Євросоюзу, а з січня 2020 року – для інших країн.

 

Нагадаємо, 18 листопада стало відомо, що компанія Google виділила Кабінету міністрів України 1000 безкоштовних акаунтів для переходу на його сервіси – для економії часу та паперу. 

 

 

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme