В українських ЗМІ запустили проплачену кампанію проти Гройсмана

У низці недорогих сайтів і в соціальних мережах стартувала кампанія, направлена проти прем'єр-міністра України Володимира Гройсмана

Про це повідомив журналіст і політолог Кирило Сазонов на своїй сторінці у Facebook, передає Depo.ua.

Так, він зазначив, що анонсована прес-секретарем Гройсмана Васильом Рябчуком кампанія, націлена проти прем'єра, вже стартувала.

"У різного роду недорогих сайтах і соцмережах понеслася кампанія проти Гройсмана. Під приціл потрапила дружина прем'єра, яка нібито розмитнила автомобіль дешевше, ніж належить. Мабуть, швидко нарити або намалювати переконливу підробку на самого прем'єра не встигли", – написав Сазонов.

Він зазначив, що "всю цю схему ще до запуску в ЗМІ" журналісти злили прес-службі Гройсмана, відтак "сенсація вийшла змазаною".

"За гроші поставлять, зрозуміло, але далеко не всі. Методи знайомі, виконавці теж звичні, ключове питання – хто замовник", – додав журналіст і пояснив, що "Гройсман ламає корупційну структуру на митниці" відтак "логічно отримує потужну "відповідь".

Сазонов підкреслив, що "якщо хвилю компромату явно за гроші розганяють проти кого-небудь, значить він із м'ясорубкою впритул наблизився до чиїхось чутливих місць", тобто до грошей, які під час боротьби з контрабандою потраплять не в кишені шахраїв, а у дердбюджет.

"Чекаємо ще порції подібних публікацій по Авакову", – підсумував Сазонов.

Нагадаємо, прес-секретар прем'єр-міністра України Василь Рябчук повідомив, що журналістам пропонують гроші за публікацію фейкових матеріалів, які мали би компрометувати Володимира Гройсмана.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme