В МЗС розповіли, коли суд ООН завершить справу MH17

Міжнародний суд ООН зможе завершити розгляд справи щодо катастрофи рейсу MH17 не раніше кінця 2023 року
 

Про це заявив заступник міністра закордонних справ України Євген Єнін в ефірі "Україна 24", повідомляє Depo.ua.

Він зазначив, що процес в суді ООН є тільки одним із трьох треків у справі катастрофи MH17 над окупованим Донбасом.

"Перший – це кримінально-правовий блок, це саме суд Гааги. Інший блок – це переслідування РФ як держави, український позов до суду міжнародного ООН. І третій напрямок – це колективна скарга Нідерландів та України проти Росії до ЄСПЛ. Всі вони спрямовані на притягнення до відповідальності Росії, її керівництва та всіх причетних", – пояснив він.

Єнін зазначив, що розслідування ще триває, тому не можна виключати появу нових підозрюваних чи обвинувачених у справі.

"В суді ООН ми спостерігаємо спроби РФ затягнути розгляд справи по суті. Станом на сьогодні ми маємо попередній календар процедур в суді ООН, які мають завершитися фінальним рішенням щонайменше до кінця 2023 року", – сказав він.

Нагадаємо, Нідерланди не притягуватимуть Україну до відповідальності через незакритий авіапростір.

Довідка: "Боїнг-777" авіакомпанії Malaysia Airlines, що виконував рейс МН17 Амстердам (Нідерланди) – Куала-Лумпур (Малайзія), був збитий на сході України 17 липня. На його борту перебували 298 людей. Усі вони загинули.

Раніше нижня палата парламенту Нідерландів наполягала на дослідженні обставин незакриття повітряного простору над Донбасом на момент збиття рейсу МН17, оскільки хотіла отримати більше ясності щодо ролі, яку Україна відіграла у цій катастрофі.

Серед іншого, депутати хотіли знати, чому повітряний простір над зоною конфлікту не був повністю закритий.

У парламенті Нідерландів попросили провести це розслідування ще в жовтні 2019 року. Потім Нідерланди звернулись до Росії та України з проханням про співпрацю. 

Водночас, українські урядовці неодноразово заявляли, що Україна діяла відповідно до чинних на той момент правил ІКАО та, спираючись на аналіз наявних ризиків, повідомляла про збройний конфлікт і запроваджувала заборони на польоти цивільної авіації.

Спочатку не можна було літати нижче, ніж півтора кілометра, потім нижче від ешелону 7 900 метрів. 14 липня 2014 року Україна запровадила заборону літати нижче 9 800 метрів.

Читайте також: Судовий процес у справі МН17: Що відбувається (ХРОНІКА)

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme