"Укрзалізниця" реформує сервісні послуги та співпрацю з регіонами: Що зміниться для пасажирів

Акціонерне товариство "Українська залізниця" працює над розвитком сервісних послуг, а також планує укладати з ОДА та компаніями договори про надання послуг на приміські перевезення

"Укрзалізниця" реформує сервісні послуги…
Фото: Прес-служба "Укрзалізниці"

Про це повідомляє Depo.ua із посиланням на прес-службу УЗ у Telegram.

 

Зазначається, що пріоритетом та першочерговим завданням для АТ "Укрзалізниця" у пасажирському секторі є розвиток та покращення сервісних послуг.

Що отримають пасажири

  • розширення сервісу харчування в поїздах;

  • введення корпоративних карт та карт лояльності для співробітників компаній, які часто їздять у відрядження;

  • квитки на поїзди приміського сполучення та на Kyiv Boryspil Express можна буде придбати на єдиній онлайн-платформі https://booking.uz.gov.ua/;

  • доопрацюванням функціоналу гуртових пасажирські перевезення для туроператорів;

  • створенням "листа очікування" для бронювання квитків. 

Зазначимо, що "Укрзалізниця" розглядає різні варіанти організації послуг харчування у поїздах: 

  1. Перший — те, як відбувається зараз в плацкартних і купейних вагонах — комісійний продаж дуже вузького асортименту: чаю і снеків.

  2. Другий — продаж більш широкого асортименту продуктів, які розігріваються в поїзді, — так, як це відбувається зараз в поїздах Інтерсіті.

  3. Третій — партнерство з сервісами доставки харчування, чиї кур'єри можуть привозити замовлення на станції, через які проходять поїзда.

В УЗ уточнили, що вже у 2021 році будуть оголошені конкурси та проведено кілька пілотних проектів, щоб протестувати різні моделі харчування у поїздах.

"Ті з них, які виявляться більш успішними, будуть масштабовані на всю залізницю", – уточнили у прес-службі.

Повідомляється також, що "Укрзалізниця" буде укладати з обласними державними адміністраціями (ОДА) та компаніями договори про надання послуг на приміські перевезення

  • є договір — є електричка та якісний сервіс;

  • немає договору – обслуговування напрямків за залишковим принципом.

"Також нагадаємо, що питання тарифів на пасажирські перевезення у далекому сполученні — це компетенція виключно Мінінфраструктури, а "Укрзалізниця" може тільки надавати регулятору свої пропозиції", – підсумували у прес-службі.

Нагадаємо, раніше "Укрзалізниця" попередила про можливу затримку поїздів через негоду.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme