"Укрзалізниця" придумає, як оновити вантажні вагони за п'ять років
АТ "Укрзалізниця" створить програму оновлення вантажного вагонного парку на наступні п’ять років
- Головна
-
29 травня 2020 12:56
Таку заяву зробив в.о. члена правління АТ "Укрзалізниця" Роман Веприцький, передає Depo.ua із посиланням на пресслужбу компанії.
"На сьогодні парк рухомого складу "Укрзалізниці" становить майже 85 тис. од., а його середня зношеність — понад 80%. У той самий час, середня зношеність приватного парку вантажних вагонів становить понад 50%. Звісно, ми маємо бути конкурентними, зменшувати відсоток зношеності або, якщо говорити простіше, поступово відновлювати парк власних вантажних вагонів. Саме для цього Укрзалізниця разом із профільними комітетами розроблятимуть Програму оновлення вагонного парку на найближчі п’ять років", — сказав Веприцький.
За його словами, програма буде розроблена спільно з експертами Федерації роботодавців України.
Веприцький додав, що взагалі до розробки програми оновлення вантажних вагонів Укрзалізниці можуть долучитися всі охочі.
"У створенні програми мають брати участь усі профільні комітети. Так, для розробки програми щодо оновлення вагонного парку не лише Укрзалізниці, а й України в цілому ми створимо робочу групу, до якої можуть бути залучені всі охочі. Нам потрібно об’єднати зусилля та виносити наші пропозиції до Міністерства інфраструктури України, адже всі ми зацікавлені в тому, щоб вагони постачали вітчизняні підприємства", — зазначив він.
Згідно з інформацією АТ "Укрзалізниця", наявний парк вантажних вагонів України складається з 172 946 одиниць, з них 84 851 вагонів належать Укрзалізниці і 88 095 вагонів - іншим власникам. Середній відсоток зносу рухомого складу УЗ становить 87,42%, інших власників – 57,17%.
Загалом для перевезння необхідно: на рівні 2017 року при обігу 2020 року – 109 621 одиниць, а на рівні 2017 року при обігу 2019 року – 123 552 од. Профіцит вагонів складає: при першому розрахунку – 63 325 од, при другому розрахунку – 49 394 од.
Нагадаємо, дещо раніше уряд допустив, що коронакриза може завдати нищівного удару по залізничному сектору країни, який і без кризи перебуває в скрутному становищі.
Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
Всі новини на одному каналі в Google News
- 14:38Розвиток штучного інтелекту: перегони Apple та Microsoft у розробках PROMO
- 14:24На кордоні з Польщею спіймали двох "плавців", які поверталися в Україну
- 14:15В ОП заявили, що українці за кордоном не зможуть оформити документи дистанційно
- 13:25За міністра агрополітики внесли заставу, він вийшов з-під варти
- 12:48Кацуба вперше прокоментував "справу Пашинського": "Добре, що є НАБУ"
- 12:33Голову ДОТ Жумаділова звинувачують у провалі харчування військових: "Чи може успішно воювати голодна армія?"
- 11:37На телеканалі "Ми-Україна+" стартує прямоефірний ранковий проєкт "Прокидайся!"
- 11:08 Армія росії скинула КАБ на передмістя Харкова: Постраждало двоє дітей
- 10:50На півдня України вночі знищено два російських БпЛА
- 10:46Українська красуня-дзюдоїстка виграла фінал чемпіонату Європи
- 10:31На Львівщині в одній з райлікарень викрили групу лікарів, які заробляли на фіктивних довідках про інвалідність ФОТО
- 10:22Шукали всю ніч: На Чернігівщині повернули додому зниклих брата й сестру
- 10:01СБУ схопила двох російських шпигунів, причетних до авіаударів по Харківській області ФОТО
- 09:44Кинув на землю та бив ногами: У Хмельницькому чоловік побив двох дітей на дитячому майданчику
- 09:38На що може вказувати пауза в російських ракетних атаках: оцінка Повітряних сил
- 09:24На Запоріжжі за добу зафіксовано понад 300 ворожих атак
- 09:00Досліджували конкурентоспроможність у ритейлі: У Києві пройшла XV щорічна конференція Food & NonFoodMaster & CatMan-2024
- 08:55Синоптики попередили про заморозки у 10 областях України
- 08:40 Сольського взяли під варту із можливістю внесення 75 млн грн застави