В "Укрзалізниці" виникли проблеми із вантажними перевезеннями

Публічне акціонерне товариство "Укрзалізниця" не може забезпечити перевезення вантажів на західному та східному напрямках, що призводить до втрат для української економіки

Про це повідомив член парламентського комітету з питань транспорту, народний депутат від "Опоблоку" Володимир Гусак в ефірі телеканалу "112 Україна", передає Depo.ua.

"Якщо, наприклад, говорити про дуже важливий показник для українського експорту, для української економіки – це надходження по залізниці сировини в Маріуполь, якщо в січні-лютому вийшли на показник 21 маршрут в добу, то зараз цей показник знову знизився до рівня минулого року – 15-16 маршрутів. І маріупольські металургійні комбінати були змушені скоротити виробництво. А це – прямі втрати для української економіки і бюджету держави. Так само є постійні проблеми на західній залізниці, де весь час виникають затори з поїздів. Там не вистачає як організації, так і тепловозів, і західна "Укрзалізниця", просто не встигає перевозити весь той обсяг вантажів, які вона повинна перевозити", – стверджує нардеп.

За його словами, великі проблеми в "Укрзалізниці" спостерігаються ще з 2014 року.

"За цей час на "Укрзалізниці" змінилося вже чотири генеральних директора, там не було постійного керівництва. Часто "Укрзалізницею" керували випадкові люди, і ситуація весь час погіршувалася. Можна сказати, що за останні роки "Укрзалізниця" стала вже справжньою перешкодою для економічного зростання в Україні", – розповів Гусак.

Нардеп також вважає, що підприємство прикривається вирішенням наболілих проблем, необґрунтовано підвищуючи тарифи для українського бізнесу.

"Укрзалізниця" каже: добре, у нас немає тепловозів, у нас немає вагонів, давайте ми підвищимо тарифи, купимо вагони і тепловози, і вирішимо проблеми перевезення вантажів. Тарифи підвищували. Ми досі не можемо розібратися, куди пішли гроші від цих підвищень тарифів. За останні роки (інвестицій, – ред.) було дуже мало, нові вагони не купувалися, незважаючи на те, що гроші збиралися. Так само не купувалися і нові локомотиви", – запевняє депутат.

Нагадаємо, Володимир Гусак заявляв також, що через "Укрзалізницю" в Україні зривається програма дорожнього будівництва, а українські металурги змушені скорочувати обсяги виробництва через збої та обмеження перевезень по залізниці.

Особливо критична ситуація, за його даними, спостерігалася на ділянці Комиш-Зоря-Волноваха, що веде до Маріуполя.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme