У Єрмака хочуть створити агентство з контрпропаганди

Для ефективної контрпропаганди потрібна структура на кшталт національного агентства стратегічних комунікацій, яке інтегруватиме модераційні функції з єдиного голосу всередині країни

Про це заявив радник керівника Офісу президента Михайло Подоляк в інтерв'ю "РБК-Україна", повідомляє Depo.ua.

Він зауважив, що, починаючи з 2015 року, держава досить активно інвестувала ресурси в контрпропагандистські інститути, але є питання в тому, як вони витрачалися.

"Я бачу інфраструктуру трохи інакше, ніж вона будувалася. Я бачу це як національне агентство стратегічних комунікацій, припустимо, що, наприклад, буде інтегрувати у себе саме модераційні функції з єдиного голосу всередині країни, з контрпропаганди", – сказав Подоляк.

Він пояснив, що все, що стосується фінансування окремих проєктних робіт, то вони переходять на аутсорс, наймаються піар-компанії або медійні компанії, які можуть займатися розробкою конкретних пакетів заходів протидії.

"Ти модеруєш, а на аутсорсі роблять продукт", – додав радник Єрмака.

Нагадаємо, також Подоляк розповів про дві основні задачі щодо Донбасу.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme