ЧС 2018
Вибори-2019
Онлайн
Сектор
Спецпроекти
Країна Укропів

У Дніпрі на піар мера і міськради витратять 273 мільйони з міського бюджету

Міська рада Дніпра розробила Програму розвитку місцевого самоврядування та висвітлення діяльності міськради та її виконавчих органів і комунальних підприємств

Depo.Влада
25 травня 2017 15:25
ФОТО: depo.ua

273 млн бюджетних гривень за чотири роки витратить міська рада Дніпра на "Програму розвитку місцевого самоврядування та висвітлення діяльності міськради та її виконавчих органів і комунальних підприємств", повідомляє Depo.ua з посиланням на "Коментарі".

Виходить, що в середньому на ці цілі щорічно будуть відводити майже 70 млн грн.

Як вже писали "Коментарі", ця програма включає три основні розділи:

1) висвітлення діяльності мера і його команди в ЗМІ і соцмережах; 2) фінансування громадських організацій; 3) проведення культурно-масових заходів.

Як стало відомо, в поточному 2017 році планують витратити по 5 млн грн на розміщення новин на радіо і в друкованих ЗМІ. Ще по 4 млн грн виділять на телевізійні сюжети і новини в інтернеті.

На сувенірну продукцію, бренд-платформу і збільшення впізнаваності логотипу міста передбачено 4,7 млн ​​грн.

В 2,5 млн грн обійдеться фінансова допомога громадським організаціям і ще 4 млн витратять на семінари для громадських працівників і ЗМІ.

Півтора мільйона планують виділити на соціологічні дослідження.

Найбільша стаття витрат - проведення культурно-масових заходів - виллється в 32 мільйони гривень.

Як раніше писали "Коментарі", міська влада Дніпра виділить 20 млн грн на програму "Культурна столиця". У цій програмі окремо варто згадати фестиваль блогерів в Дніпрі - майданчик, на якому мер міста Філатов в середині червня буде спілкуватися зі знаковими персонажами українського сегмента мережі Фейсбук. Фінансування цієї піар-акції також буде здійснюватися за рахунок коштів міського бюджету Дніпра.

Також цікаво виглядають і тендери, на яких бюджетні гроші розподіляються на такі потреби як "висвітлення діяльності Дніпровської міської ради в мережі Інтернет".

У лютому 2017 року тендери на "висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб і депутатів через засоби масової інформації - в мережі Інтернет" брали участь дві фірми.

Вони не торгувалися, ціну не знижували (спочатку різниця в ціні на послуги учасників конкурсу склала всього 4 тисячі грн), що характерно для тендерів, переможець яких відомий заздалегідь.

Виграло тендер ТОВ "Альфаком", яке запропонувало свої послуги за 3,6 млн грн (при крайній маржинальної ставкою в 3,6 млн грн), і яке пов'язують з групою "Фрегат", що належить секретарю міськради Дніпра В'ячеславу Мішалову.

Цікаво, що закупівлі проводить КП "Організаційно-аналітична служба", що знаходиться в прямому підпорядкуванні секретаря міськради. Таким чином, існує прямий конфлікт інтересів.

Більше новин політики читайте на Depo.Влада