Тріумф і трагедія: Чому в Україні не буде майдану любителів "хот-догів"

Попередні результати сьогоднішніх покупок українців свідчать, що найпопулярнішими товарами стали "зелень діамантова" і "шоколадні цукерки". А покупка хот-догів у бідно, але чисто вдягненої бабусі, стали лише третіми за популярністю

Політичний оглядач, журналіст відділу «Влада»
Тріумф і трагедія: Чому в Україні не буд…

З наближенням закриття "торгових точок" вимальовується реакція на зроблені покупки. Прихильники "зелені" тріумфують, хоча за три тижні буде ще один масштабний "розпродаж", до якого любителі поласувати "шоколадом" збиратимуться з силами. А от "рідні і близькі бабусі" не вірять, що дуже коштовна реклама "нового курсу хот-догів" виявилася провальною. І, схоже, планують влаштовувати "хот-договий майдан" перед "центральним супермаркетом". Принаймні, очевидці помітили поряд із його будівлею осіб, яких традиційно називають тітушками. Віктор Уколов, який полюбляє "шоколадні цукерки", припустив, що ці люди мають стосунок до народного депутата Ігоря Луценка з команди "бабусі", бо він повідомив про мітинг 5000 осіб безстроково.

Про те, що майданитимуть саме за "бабусю" побіжно підтвердила й депутатка Альона Шкрум. У себе на сторінці у Facebook вона написала: "Буду слідкувати за перебігом мирної акції на площі перед ЦВК". Нагадаємо, поки бабуся не ласувала хот-догами, а пила каву на заправках, у неї була дуже висока підтримка. А ще кілька днів тому в ефірі телеканалу, у власника якого "алергія на шоколад", вона обіцяла: "Хочу заспокоїти всіх, хто мене чує. Я знаю, що зараз якось агресивно нагнітається ситуація в країні - говорять про якісь нові Майдани, повстання, силові протистояння... Можу вам сказати - нічого подібного не буде". Схоже, за ці кілька днів її думка змінилася через те, що "товар" погано розпродався і є велика небезпека, що "хот-договий" бізнес більше ніхто не захоче фінансувати, і доведеться йти на пенсію після 22 років безперервної праці в "торгівлі".

Отже, спробуємо передбачити, чим може закінчитися "майдан", до якого, не виключно, долучиться ще кілька "продавців", ображених на "покупців". Варіант перший – радикальний. "Дружини", які прославилися розкиданням на вулицях іграшкових поросяток, візьмуть в облогу "центральний супермаркет" (або взагалі його захоплять), і вимагатимуть віддати перемогу "бабусі". Таке цілком може статися, якщо правоохоронці та їхній старший зроблять вигляд, що не помічають тітушок. За такого сценарію Україна ризикує знову потрапити у всі новинні стрічки зі знаком мінус. Та однак підсумки покупок все одно ніхто не скасує, а ініціатори радикального дійства мають всі шанси втрати можливість "шопінгувати" на Заході. Після такого їх туди просто не впустять. 

Скільки часу можуть "майданити" під "центральним супермаркетом"? Припустимо, що організатори заявлять, що невдоволені стоятимуть до оприлюднення результатів другого туру "розпродажу". Але ці самі організатори забувають, що тим самим принижують покупців, які віддають перевагу "шоколаду". А принижувати покупця - означає його втратити. 

Варіант другий – реалістичний. З вибором вітчизняного покупця у першу чергу змиряться ті, хто вкладав кошти у "товари". Бо вони, по-перше, хочуть зберегти обличчя, а, по-друге, мати час підготувати нові тренди для осіннього "розпродажу". І не факт, що "хот-доги" будуть в тренді, хоча в їхній перспективності спробують переконати "виробників" і "зелені діамантової", і коньяку "Справжній полковник", і горілки "Московської", розлитої на бурових вежах. Тим більше, що останні вже прозоро натякнули на можливість об’єднання з "бабусею".

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme