Сотні тисяч доларів: Стало відомо, скільки витратили кандидати в мери на агітацію в соцмережах

На агітацію в соціальних мережах кандидати у мери витратили понад 200 тисяч доларів перед другим туром місцевих виборів

Сотні тисяч доларів: Стало відомо, скіль…
Фото: Рixabay

Про це розповіла голова Громадянської мережі ОПОРА Ольга Айвазовська, пише Depo.ua із посиланням на "Укрінформ".

За її словами, найбільше агітація була проведена у Facebook. На це було витрачено 227 тисяч доларів.

"Це підрахунок безпосередньо за 8,5 тисячі повідомлень і постів, які рекламувалися в мережі Фейсбук на платній основі", – сказала Айвазовська.

За її словами, серед найбільш активних кандидатів, які найбільше витратили грошей, -- Олег Синютка (Львів, "Європейська Солідарність"), Віктор Шакирзян (Рівне, "Рівне разом") і Андрій Садовий (Львів, "Об’єднання "Самопоміч"). 

Рейтинг мерів,які найбільше витратили на агітацію в соцмережах

Також Громадська організація підрахувала фінансування третіх сторінок у Facebook, які прямо або приховано агітують за кандидатів-учасників повторного голосування або дискредитують їх. Вартість такого фінансування – понад 34,7 тисячі доларів.

Рейтинг політиків, які найбільше витратили на рекламу в соцмережах

"Це свідчить про те, що велика кількість агітації трансформується і переходить в безпосередню комунікацію через інтернет і соціальні мережі", – додала Айвазовська.

Нагадаємо, раніше у Нацполіції підрахували, де на виборах було більше порушень.

Читайте також: Інтерактивна карта: Як проголосувала Україна на місцевих виборах 2020

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme