Скарги на ЖКГ, тротуари і каналізацію: НАБУ про наслідки флешмобу Зеленського

23 вересня, коли президент Володимир Зеленський закликав українців скаржитися на корупцію на гарячу лінію НАБУ, до агентства зателефонували 84 особи

Про це повідомляє пресслужба Антикорпційного бюро на своїй сторінці у Facebook, повідомляє Depo.ua.

"У середньому кол-центр отримує 10-15 дзвінків щоденно. 23 вересня 2019 року до кол-центру зателефонували 82 особи – приблизно стільки ж було і на старті роботи НАБУ", – сказано у повідомленні.

Як повідомляє відомство, громадяни в цей день скаржилися на:

- Порушення соціальних, трудових, земельних прав та законних інтересів;

- Дізнавалися про підслідність НАБУ, контакти інших органів, які протидіють корупції;

- Неналежне досудове розслідування інших органів;

- Проблеми в сфері ЖКГ, неналежний стан тротуарів, каналізаційної системи тощо.      

"Наразі складно сказати (скільки повідомлень 23 вересня стосувалися підслідності НАБУ – ред.) Всі повідомлення зареєстровані, їм надають первинну правову оцінку", - сказано у повідомленні НАБУ. 

В Бюро зазначили, що додзвонитися на "гарячу лінію" інколи тяжко, оскільки "номер не є багатоканальним".

В НАБУ також повідомили, що "гаряча лінія" працює з 2016 року 5 днів на тиждень. На "гарячій лінії" працює 7 осіб.

Нагадаємо, 23 вересня президент Володимир Зеленський закликав українців телефонувати у Національне бюро розслідувань (НАБУ), якщо він них вимагають хабар або "відкати".

Після цього в НАБУ заявили, що Зеленський надав хибну інформацію українцям про діяльність Бюро.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme