Ryanair запропонувала компенсацію за куплені квитки

Компанія Ryanair розіслала клієнтам, які купили квитки в/із аеропорту "Бориспіль" і "Львів" лист з докладною інструкцією

Згідно з інструкцією, авіакомпанія пропонує два виходи із становища, повідомляє Depo.ua з посиланням на Економічну правду.

1. Отримати повну компенсацію грошей за квитки.

2. Безкоштовно перебронювати квитки на інші рейси компанії в найближчому аеропорту.

Зазначено, якщо клієнт не знаходить альтернативного рейсу, гроші за квитки будуть відшкодовані протягом 21 дня.

"Ryanair щиро просить вибачення за незручності, заподіяні скасуванням рейсу", - йдеться у повідомленні.

Нагадаємо, 5 червня міжнародний аеропорт "Бориспіль" підписав договір з європейською авіакомпанією-лоукостером Ryanair. Угода, зокрема, вимагає, щоб спірні питання вирішувалися у Лондонському арбітражі із застосуванням лондонського права. Але 10 липня гендиректор аеропорту Павло Рябякін публічно розкритикував цей договір.

10 липня ірландська авіакомпанія-лоукостер Ryanair скасувала запланований вихід на український ринок.

11 липня Гройсман доручив НАБУ та антимонопольникам розібратись із "Борисполем" та Ryanair

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme