Рада не розглядатиме закон, який дозволить звільнення Ситника-корупціонера

У четвер, 30 квітня, Верховна Рада не розглядатиме законопроект, який дозволить звільнити корупціонера Артема Ситника з посади очільника Національного антикорупційного бюро України (НАБУ)

Про це повідомляє Depo.ua із посиланням на оприлюднений на сайті парламенту порядок денний позачергового засідання.

В цілому Рада має розглянути 17 питань.

У переліку відсутнє також призначення Міхеіла Саакашвілі до складу Кабінету міністрів.

Нагадаємо, 26 квітня стало відомо, що 28 квітня на засіданні комітету ВР з правоохоронної діяльності має бути розглянуто законопроект, у разі ухвалення якого може бути звільнено директора НАБУ Артема Ситника.

Пізніше повідомлялося, що "Голос" захищає Ситника-корупціонера.

Не зважаючи на це, комітет Ради підтримав законопроект для звільнення корупціонера Ситника

Згодом, за інформацією джерел, повідомлялося, що Ситник пішов на лікарняний.

Довідка: У вересні 2019 року Сарненський суд Рівненської області визнав директора НАБУ Артема Ситника винним у корупційному правопорушенні через відпочинок у мисливському господарстві "Полісся – Сарни", оскільки вартість відпочинку порушує встановлені законом обмеження щодо отримання подарунків.

13 грудня 2019 року Рівненський апеляційний суд не задовільнив апеляційну скаргу захисту та визнав Ситника винним у справі щодо його відпочинку в елітних мисливських угіддях господарства "Поліське-Сарни" в Рівненській області.

5 лютого 2020 року Державне бюро розслідувань (ДБР) внесло до реєстру досудових розслідувань заяву про злочин керівника НАБУ Артема Ситника за статтею ККУ 364-1 "Зловживання службовими повноваженнями".

5 березня у Верховній Раді зареєстрували законопроєкт про внесення змін до закону України "Про Національне антикорупційне бюро України" (щодо приведення цього закону у відповідність до чинних норм антикорупційного законодавства України).

Законопроект №3133 передбачає, зокрема, внесення змін до частини 4 статті 6 закону "Про Національне антикорупційне бюро України", яка визначає підстави для звільнення директора НАБУ.

Пропонується доповнити пункт про те, що директор НАБУ звільняється з посади "в разі набрання законної сили обвинувальним вироком суду стосовно нього" словами, що він також звільняється у разі "набрання законної сили рішенням суду про притягнення його до адміністративної відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з корупцією".

Крім того, законопроектом пропонується внести зміни до статті 13, яка визначає обмеження стосовно працівників НАБУ. Так, пропонується доповнити частину першу цієї статті фразою про те, що ряд осіб не лише не можуть бути призначені в НАБУ, але й повинні бути звільнені з нього.

Зокрема, це стосується особи, яка "має судимість за вчинення злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку (крім реабілітованої особи), або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов’язаного з корупцією, або притягалася судом до відповідальності за вчинення умисного злочину".

Читайте також: Викривлена свідомість раба. Торжество шабуніних над здоровим глуздом

Що спільного між тарифним геноцидом і звільненням корупціонера Ситника

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme