Авіатроща в Ірані: В МАУ розказали про трьох "китів", на яких базується безпека

Найважливіший пріоритет для всіх авіакомпаній – безпека, яка умовно базується на трьох основних "китах"

Про це повідомив президент авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України" (МАУ) Євгеній Дихне в інтерв'ю LB.ua, передає Depo.ua.

"Для всіх авіакомпаній, і для авіакомпанії МАУ, в тому числі, найважливіший пріоритет – це безпека. Безпека польотів, безпеку пасажирів. Безпека базується на трьох "китах": дії людей (як на землі, так і в повітрі), дія техніки (як на землі, так і в повітрі) і дії авіаційних адміністрацій", – пояснив він.

Дихне зауважив, що безпечні дії людей починаються із навчання, інструктажу всіх працівників, які хоч якимось чином причетні до авіаційного транспорту.

"Неважливо, чи це працівники аеропорту, чи хендлінгових компаній, паливних, вантажного складу. Всі проходять курси, багато хто отримує окремі сертифікати для виконання робіт. До навчання, до контролю, правильного виконання нормативів включені як суб'єкти авіаційної діяльності – аеропорти, авіакомпанії, так і авіаційна адміністрація", – додав він.

Президент МАУ пояснив, що те ж відбувається й на борту літака.

"Пілоти, бортпровідники проходять постійні тренінги, навчання. Перед вильотом відбувається обов'язковий брифінг із ще одним нагадуванням всіх норм, правил і так далі. Тобто люди перебувають у постійному розумінні того, що для них головне – це безпека", – зазначив він.

Далі, за словами Дихне, – системи попередніх перевірок у аеропортах.

"Літак – це архібезпечний вид транспорту. Якщо порівнювати технічне обслуговування літака із технічним обслуговуванням автомобіля, це, як кажуть в Одесі, дві великі різниці. На літаку всі агрегати і технічні вузли, які мають хоч якесь відношення до безпеки, польоту, і впливають на безпеку, є ресурсними. Що значить ресурсний? Значить, що, незалежно від того, літає літак, або стоїть, якщо настають відпрацьовані години або відведений їй час, деталь змінюється без оцінки її технічного стану. Апріорі. Це правило – це must у всій авіації, міжнародні вимоги. Тому, незалежно від того, чи це найстарший борт авіакомпанії МАУ, якому 29 років, чи наймолодший, якому два роки, – вони однаково безпечні. Все інше – візуальні питання, питання комфорту пасажира, якихось ноу-хау, які є на борту чи ні", – пояснив він.

Також Дихне наголосив, що МАУ діє за встановленими міжнародними нормами.

"І тут ми з вами підходимо до третього "кита" – це виконання державними органами країни загальносвітової угоди по забезпеченню безпеки. Держава, яка відповідає за свій повітряний простір, має забезпечити його безпеку. Якщо вони грають в якісь войнушки, вони повинні подбати про те, щоб це ніяк не відбилося на цивільної авіації, незалежно від того, чиї там літаки літають... Те, що Америка для своїх бортів закрила повітряний простір – чиста формальність, вони туди і так не літали. В оцінці будь-якої події, що відбувається, ми більше орієнтовані та імплементовані в європейські норми за нормативами вимог до авіаційної безпеки та управління цивільною авіацією. По-перше, у нас збігається час доби. З Америкою ж різниця день-ніч", – зазначив очільник авіакомпанії.

Він зауважив, що авіакомпанія не повинна схвалювати подібні рішення, адже їх має схвалювати Державіаслужба країни того простору, який є потенційно небезпечним для польотів.

"Вони можуть нічого не говорити. Просто закрити свій повітряний простір через наявність підозр, що щось може перешкодити цивільній авіації безпечно літати. Це було їх (Ірану, – ред.) зобов'язання, яке вони взяли на себе, підписуючи міжнародні угоди, інакше туди б ніхто не літав. Вони зобов'язані були передбачити всі ризики", – підсумував Дихне.

Нагадаємо, дещо раніше стало відомо, що для розслідування катастрофи літака МАУ Іран створить спецсуд.

Повідомлялося також, що експерти МАУ залишаються в Ірані у повному складі.

Довідка: 8 січня невдовзі після зльоту з тегеранського аеропорту імені Імама Хомейні розбився літак Boeing-737 української авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України" (МАУ).

Внаслідок трагедії загинули 167 пасажирів і 9 членів екіпажу.

11 січня Іран офіційно визнав, що збив український пасажирський літак "Міжнародних авіаліній України", але наголосив, що зробив це випадково.

Дещо пізніше відповідальність за збиття літака МАУ взяло на себе елітне військово-політичне формування Ірану Корпус вартових Ісламської революції, а головний командир КВІР Хосейн Саламі вибачився за трагедічну "помилку".

 

Читайте також: Іран збив український пасажирський літак (ХРОНІКА)

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme