В "Укравтодорі" назвали граничну суму вартості проїзду платною дорогою

В Україні проїзд концесійними дорогами має коштувати не більше 10 євроцентів за кілометр

Про це сказав в. о. голови Державного агентства автомобільних доріг Славомир Новак, передає Depo.ua з посиланням на "РБК-Украина".

"У Євросоюзі вартість проїзду варіюється від 10 до 30 євроцентів. Я вважаю, що в Україні вартість проїзду по концесійній дорозі не повинна бути вищою за 10 євроцентів", - зазначив Новак.

Він додав, що для підписання договору з приватним інвестором на будівництво концесійної дороги Краковець – Львів змінене законодавство щодо концесій.

"Ми запропонували зміни. Комітет Верховної Ради з питань транспорту ухвалив від нас проект з необхідними змінами. 27 лютого цей закон був ухвалений Верховною Радою 233 голосами. Приміром, ми прописали у змінах необхідний механізм державних компенсацій приватному інвестору в разі, якщо не буде забезпечено мінімально необхідний трафік руху автомобілів, який би дозволив інвестору окупити свої витрати. Без гарантії такої компенсації в концесійний проект не зайде жоден приватний інвестор", - пояснив Новак.

Керівник Укравтодору додав, що перспективними проектами з концесійних доріг є траса Біла Церква – Київ і будівництво біля Львова паралельної дороги траси Київ-Чоп.

"Є кілька інших проектів концесійних доріг, які ми повинні оцінити. Наприклад, будівництво біля Львова паралельної дороги траси Київ – Чоп. Що стосується траси Біла Церква-Київ, то її перевагою є велика інтенсивність руху. Тому цей проект може бути цікавим для концесіонера", - розповів Новак.

Нагадаємо, що, згідно з ухваленим законом, уряд вирішує про проведення концесійного конкурсу із уточненням альтернативного безоплатного проїзду, граничного строку концесії та максимальну компенсацію підприємцю тощо.

Кабмін має встановити максимальну ціну за разовий проїзд платною дорогою з урахуванням інфляції. Для тих, хто не хоче платити за користування дорогою, має бути альтернативний безоплатний шлях. Згідно з законопроектом, його довжина має не перебільшувати подвійну довжину платного шляху - окрім випадків, коли більш ніж половина платного шляху - це мости, тунелі чи шляхопроводи.

Законопроект передбачає, що підприємець має право на компенсацію державою недоотриманого доходу, розмір якого прописано у концесійному договорі - але не більше 15% запланованого доходу.

Зі свого боку підприємець має вносити концесійні платежі з моменту одержання доходу від експлуатації дороги незалежно від того, як у нього йдуть справи.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme