В "Укравтодорі" назвали граничну суму вартості проїзду платною дорогою
В Україні проїзд концесійними дорогами має коштувати не більше 10 євроцентів за кілометр
- Головна
-
6 березня 2018 11:20
Про це сказав в. о. голови Державного агентства автомобільних доріг Славомир Новак, передає Depo.ua з посиланням на "РБК-Украина".
"У Євросоюзі вартість проїзду варіюється від 10 до 30 євроцентів. Я вважаю, що в Україні вартість проїзду по концесійній дорозі не повинна бути вищою за 10 євроцентів", - зазначив Новак.
Він додав, що для підписання договору з приватним інвестором на будівництво концесійної дороги Краковець – Львів змінене законодавство щодо концесій.
"Ми запропонували зміни. Комітет Верховної Ради з питань транспорту ухвалив від нас проект з необхідними змінами. 27 лютого цей закон був ухвалений Верховною Радою 233 голосами. Приміром, ми прописали у змінах необхідний механізм державних компенсацій приватному інвестору в разі, якщо не буде забезпечено мінімально необхідний трафік руху автомобілів, який би дозволив інвестору окупити свої витрати. Без гарантії такої компенсації в концесійний проект не зайде жоден приватний інвестор", - пояснив Новак.
Керівник Укравтодору додав, що перспективними проектами з концесійних доріг є траса Біла Церква – Київ і будівництво біля Львова паралельної дороги траси Київ-Чоп.
"Є кілька інших проектів концесійних доріг, які ми повинні оцінити. Наприклад, будівництво біля Львова паралельної дороги траси Київ – Чоп. Що стосується траси Біла Церква-Київ, то її перевагою є велика інтенсивність руху. Тому цей проект може бути цікавим для концесіонера", - розповів Новак.
Нагадаємо, що, згідно з ухваленим законом, уряд вирішує про проведення концесійного конкурсу із уточненням альтернативного безоплатного проїзду, граничного строку концесії та максимальну компенсацію підприємцю тощо.
Кабмін має встановити максимальну ціну за разовий проїзд платною дорогою з урахуванням інфляції. Для тих, хто не хоче платити за користування дорогою, має бути альтернативний безоплатний шлях. Згідно з законопроектом, його довжина має не перебільшувати подвійну довжину платного шляху - окрім випадків, коли більш ніж половина платного шляху - це мости, тунелі чи шляхопроводи.
Законопроект передбачає, що підприємець має право на компенсацію державою недоотриманого доходу, розмір якого прописано у концесійному договорі - але не більше 15% запланованого доходу.
Зі свого боку підприємець має вносити концесійні платежі з моменту одержання доходу від експлуатації дороги незалежно від того, як у нього йдуть справи.
Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
Всі новини на одному каналі в Google News
- 23:50Донька Брюса Вілліса розповіла про стан невиліковно хворого батька
- 22:53ДТП у Варшаві: прокуратура повідомляє про загибель українців
- 20:08 В напрямку Авдіївки ЗСУ відбили майже два десятки штурмів
- 17:50"Українська команда" закликає віддячити захисникам, долучившись до Великоднього збору на дрони-літаки
- 17:03В Росії Порошенка оголосили в розшук
- 16:51 В Храмі Гробу Господнього зійшов Благодатний вогонь
- 15:34 На території України дотепер є понад 8 тисяч "московських" церков
- 14:45 Офіційно: Українцям за кордоном починають видавати паспорти
- 14:24У Хмельницькому змінили тривалість комендантської години
- 13:39У Криму призупинила роботу Керченська поромна переправа
- 13:12Кличко: Київ став містом-побратимом із іще одним європейським містом — Загребом
- 12:58У Запоріжжі посадовці стягували з фермерів "побори" за реєстрацію с/г техніки
- 12:47Внаслідок ворожої атаки на Дніпропетровщину двоє людей отримали поранення
- 12:23В Україні ліквідували одного з найвідоміших військових злочинців рф
- 11:43Сильної, демократичної та безпечної Європи без України бути не може, - Віталій Кличко на саміті мерів ФОТО
- 11:18На Закарпатті затримали пенсіонера з двома "водолазами" ФОТО
- 10:40Стрілянина у Дніпрі: двоє людей поранені
- 10:20Щонайменше 1,45 млрд грн Уряд передбачив для бізнесів Хмельниччини, – Юлія Свириденко
- 09:45У ВМС ЗСУ повідомили про ситуацію з кораблями рф у морях: є ракетоносії