Українці можуть забути про розпродажі

Українці можуть так і не дочекатися масштабних розпродажів під час майбутніх новорічних свят

Українці можуть забути про розпродажі…

Про це ДеПо повідомив голова директорату Асоціації франчайзингу України Андрій Кривонос.

На його думку, агресивність акцій в українських монобрендових магазинах збільшуватиметься. Щоб вижити в умовах істотного падіння купівельного попиту, рітейлери вже зараз замислюються про впровадження нових форм акцій і підходів до їхнього проведення.

«Гадаю, що акції стануть коротшими за часом. Не місяць, як раніше, а припустимо, тиждень. Цілком можливо, що з ресторанів у магазини перекочує поняття «щаслива година». Наприклад, кожен день з 12.30 до 14.00 можна буде купити футболку за півціни. Це мотивуватиме покупця приходити в магазин в конкретний час», - прогнозує Андрій Кривонос.

При цьому вже зараз експерти ринку констатують, що щедрі акційні пропозиції від продавців одягу і взуття відходять у минуле.

«Кількість акцій, розпродажів і знижок зменшилася. Всі бояться, що купівельна спроможність впала, і ці знижки залишають собі на хліб», - констатує провідний стиліст фешен-студії «П'юріті» Ольга Перепелиця.

Тому покупці можуть так і не дочекатися масштабних розпродажів під час майбутніх новорічних свят. Головна причина в тому, що в останні півроку доходи рітейлерів суттєво впали, і розпродавати навіть частину товару собі в збиток стало занадто великою розкішшю. Незважаючи на значну девальвацію гривні, рітейлери щосили прагнуть утримати ціни на колишньому рівні, щоб не позбутися останнього покупця. Логіка роботи продавців кардинально змінюється. Вони вважають, що зараз краще заробити на кількості проданого товару, а не на високій націнці. Звісно, у таких умовах оголошувати акції «небаченої щедрості» вже невигідно.

«У чому наша компанія зараз себе обмежуватиме, так це в акціях «покупону» та інших подібних компаній, таких, де потрібно надавати одразу велику знижку - більше 50%. Раніше влаштовували (такі акції), зараз - ні», - повідомила ДеПо директор інтернет-магазину RED.ua Ірина Цибуля.

Однак повністю відмовлятися від акцій ніхто не збирається. Продавці і досі широко використовують у своїй роботі дисконтні програми та розпродують за зниженими цінами залежаний товар.

«Зараз компанії-конкуренти йдуть з ринку. Тим, що залишилися, треба привабити їхніх клієнтів до себе. Тому зовсім економити на акціях зараз не варто. Лояльність клієнта окупається завжди і в будь-якому випадку», - вважає Ірина Цибуля.

Детальніше про це читайте в матеріалі «Українці економлять на одязі, рітейлери - на акціях».

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme