У просування української аграрної продукції на Заході потрібно вкладати серйозні кошти, - Колесник

Кабмін працює над просуванням української продукції, але слідом за чиновниками переговори повинні проводити і представники бізнесу

У просування української аграрної продук…

Про це в ході відеоконференції "ДС" заявила Марія Колесник, заступник директора компанії ProAgro Group, передає Depo.ua.

За її словами, після того, як український чиновник проведе переговори, повинен прибути представник бізнесу, щоб показати свою продукцію, знайти контрагентів і просувати свою продукцію в цій країні.

"У це потрібно вкладати багато коштів і вони не відразу відіб'ються, - розповідає Колесник. - Потрібно вивчити конкурентів і правила в кожній країні. Наприклад, ЄС - це 29 країн зі своїми ринками. У кожну країну потрібно заходити окремо як з точки зору споживчих настроїв, так і з точки зору реалізації. В одній країні можна реалізувати виключно через дистриб'юторів, а в іншій – навпаки, з кожною торговельною мережею вести переговори".

Експерт зазначила, що українські виробники до схеми з дистриб'юторами не звикли, оскільки в Україні вони проводять переговори з кожною окремою торговою мережею, у якій є власний логістичний центр.

Нагадаємо, Марія Колесник вважає, що українське село застрягло в середині минулого століття.

Експерт оцінила значення аграрної галузі для української економіки, назвавши її однією із передових, та розповіла, в яких регіонах України цього року був найбільший урожай.

Також Колесник зазначила, що "Укрзалізниця" не може задовольнити потреби аграріїв, тому потрібні зміни, та поінформувала, як формуються ціни на українську сільськогосподарську продукцію.

Експерт запевнила, що Україна має розвивати переробку, але не має відмовлятися і від експорту зерна.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme