"ОККО-Бізнес Контракт" готова продовжити співпрацю з УЗ на недискримінаційних умовах

Компанія "ОККО-Бізнес Контракт" прагне будувати співпрацю з кожним клієнтом на умовах прозорості, відповідальності, чіткого дотримання законодавчих вимог і взаємної вигоди для обох сторін. Цього ж очікує і від своїх партнерів

Всі спірні ситуації компанія вважає за краще вирішувати переговорним шляхом, а тому вважає безпідставними недавні претензії з приводу відмови в забезпеченні дизельним паливом підприємств "Укрзалізниці". Наприклад, в минулому році "ОККО-Бізнес Контракт" повністю виконала свої зобов'язання перед "Укрзалізницею", відвантаживши їй 71,33 тис. тон ДП. Компанія розраховувала продовжити цю співпрацю і в 2017 році, надавши свої пропозиції на тендерні торги, оголошені філією "Укрзалізниці" – "ЦЗП" (Центр забезпечення виробництва). Один з таких тендерів - на поставку 10 тис. тон дизельного палива "ОККО-Бізнес Контракт" виграла в лютому 2017 року.

Особливість даного тендеру полягала в тому, що цінові пропозиції постачальники повинні були надати філії "ЦЗП" ще в грудні 2016 року. Відповідно, в них не було враховано підвищення ставок акцизу на нафтопродукти в Україні, який настав з 1 січня 2017 року. Тому після оприлюднення результатів тендеру компанія "ОККО-Бізнес Контракт" звернулася до покупця з проханням відкоригувати закупівельну ціну з урахуванням зміни ринкових обставин і підвищення ставок акцизів. Така можливість коригування ціни передбачена Законом України "Про державні закупівлі". Надалі протягом лютого-травня 2017 року компанія "ОККО-Бізнес Контракт" неодноразово офіційно зверталася до "ЦЗП" з пропозицією провести переговори щодо корекції цін і досягти консенсусу в цьому питанні. Варто відзначити, що рівень запропонованих в цих листах цін був нижче, ніж ті, за якими "Укрзалізниця" закуповувала паливо у інших постачальників в той же період. Але на всі ці пропозиції компанія не отримала жодної відповіді. І тільки 16 червня від філії "ЦЗП" на адресу "ОККО-Бізнес Контракт" надійшла рознарядка про відвантаження відразу всієї партії в 10 тис. тон дизпалива в 5-денний термін і за свідомо неконкурентоспроможною ціною (19 788 грн./т., з ПДВ) . Розуміючи неможливість виконання цих вимог, компанія змушена була оскаржити рознарядку в судовому порядку.

Щодо нарікань "Укрзалізниці" на неможливість придбати паливо в рамках тендера на 90 тис. тон ДП, оголошеного на 3 квітня 2017 року. Позиція "ОККО-Бізнес Контракт" зводиться до того, що запропонована адміністрацією залізниць формула ціноутворення є недосконалою і несе загрозу чесну конкуренцію в сфері державних закупівель. Антимонопольний комітет України в цілому погодився з цими зауваженнями, вказавши у своєму рішенні від 23 травня, що запропонований "Укрзалізницею" формульний підхід порушує деякі норми Закону України "Про державні закупівлі" та може надавати конкурентні переваги окремим учасникам торгів перед іншими. АМКУ надав свої рекомендації щодо удосконалення формули, проте через місяць "Укрзалізниця" їх так і не виконала. "ОККО-Бізнес Контракт" цінує свою репутацію як надійного партнера по забезпеченню паливом суб'єктів всіх форм власності, в т. ч. державних компаній, але така співпраця має будуватися на чесних і недискримінаційних умовах.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme