Підрив санкцій: Як Росія хитро поставляє паливо в КНДР
Попри міжнародні санкції, що були введені через ядерну програму КНДР, Пхеньяну вдається отримувати ресурси, зокрема з Росії
- Головна
-
20 вересня 2017 18:20
Близько восьми північнокорейських кораблів, які у нинішньому році покинули Росію з вантажем палива, направлялися у КНДР попри те, що офіційно кінцевими пунктами призначення були зовсім інші місця, пише Depo.ua з посиланням на розслідування Reuters.
Що сталося
Reuters вдалося дізнатися інформацію про те, як КНДР підриває міжнародні санкції. Відомо про вісім кораблів з Північної Кореї, котрі заходили у порти Росії, завантажувалися паливом і відпливали, вказуючи кінцевий пункт призначення, а згодом змінивши його.
Так, мова йде про вісім кораблів, що відправилися з російських портів Владивостока та Находки, вказали кінцевим пунктом призначення Китай чи Південну Корею в Інформаційній системі держконтролю, але в підсумку опинилися в портах КНДР - Кимчак, Чжуньцзін, Хунгнам або Наджин. Жоден з кораблів не пішов у Китай, більшість із них повернулися на Росію. Всі вони були завантажені дизельним паливом, зазначило джерело у компанії, котра обслуговує кораблі в порту Владивостока. Їх вантажопідйомність складала від 500 до 2000 тонн.
Одним з таких судів був Ма Ду Сан, що належить Койгун Коп. Ко. з КНДР. Він взяв на себе 545 тонн палива на терміналі "Перша річка" Владивостока, який належить російській Незалежній нафтогазовій компанії (ННК).
Reuters стверджують, що отримали квитанцію на товари від 19-го травня, де вантаж Ма Ду Сан прибув з Хабаровського НПЗ, що належить ННК.
Корабель відплив 20 травня. Документи, подані в Інформаційну систему Росії для державного портового контролю констатували наступний пункт призначення - оскільки китайський порт Чжаньцзян і коносамент показали його як Пусан в Південній Кореї... Наступна зафіксована локація корабля після Владивостока була по периметру порту Кимчак - всі інші кораблі були відслідковані тільки в околицях портів.
Що це означає
Американські чиновники кажуть, що кораблі КНДР періодично вимикають свої приймачі і супутники не можуть їх відстежити. Робиться це все для того, щоб підірвати та обійти міжнародні санкції - плутанина з маршрутами і кінцевими точками призначення - це тактика уряду КНДР, який намагається будь-що отримувати необхідні ресурси.
Твердження, викладені в двох розпорядженнях США про санкції Міністерства фінансів США, і юридична скарга, подана урядом США, відповідають інформації, отриманій Reuters з Ма Ду Сан, хоча в документах США не вказано судно.
Що із санкціями
1 червня міністерство фінансів США включило ННК в свій чорний список санкцій, заявивши, що вони надали нафту Північній Кореї і, можливо, брали участь в обході санкцій.
22 серпня під санкціями уряду США опинилися ще дві компанії, зареєстровані в Сінгапурі - Transatlantic Partners і Velmur Management Pte. Ltd.
Законодавча скарга, також подана 22 серпня, звинуватила дві фірми у відмиванні коштів від імені північнокорейських банків, що були під санкціями. Вони намагалися купити нафтопродукти, зіславшись на коносамент від 19 травня для перевезення дизельного палива, проданого ННК в Вельмур і завантаженого до Владивостока - в той же день, що і коносамент для Ма Ду Сан.
Одержувачем вантажу Ма Ду Сан була названа компанія LLC Sky Shipping Limited. Reuters не зміг знайти жодної інформації про таку фірму. При цьому, російська сторона заявила, що вони не порушують санкції, в ННК відмовилися від коментарів як і у держказначействі США.
Оскільки санкції США були накладені на ННК, усі судна КНДР, що перебували у порту Владивостока, залишили його. Вони відправились без вантажу.
Російські постачання нафти та нафтопродуктів до Північної Кореї набагато менші, ніж у Китаю, одного з головних союзників Пхеньяну. Торгівля Росії з Північною Кореєю в першому кварталі 2017 року зросла більш ніж удвічі до 31,4 мільйонів доларів.
Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
Всі новини на одному каналі в Google News
- 21:01 Кількість жертв російського удару по Одесі зросла до чотирьох ФОТО
- 20:51ЗСУ дронами активно мінують дороги у тилу ворога ФОТО
- 20:40Увечері 29 квітня росіяни розбомбили школу на Сумщині ФОТО
- 20:32У Вінниці горіла п'ятиповерхівка ФОТО
- 20:24Олександр Кацуба розповів, як Україні витримати наступну зиму
- 19:55В Одесі уламки ракети впали на будинок одіозного політика Сергія Ківалова: ЗМІ пишуть, що екснардепа госпіталізували ФОТО
- 19:38Експерт: Нові удари від СБУ демонструють – нищення російських НПЗ буде продовжуватись
- 19:17Ракетний удар по Одесі: Є загиблі та поранені (ОНОВЛЕНО)
- 18:37У Харкові внаслідок удару КАБ поранено жінку – Синєгубов
- 18:26 Терехов заявив про обстріл Харкова керованими авіабомбами
- 18:15Готували обстріли позицій ЗСУ: на Сумщині затримали подружжя ворожих агентів
- 17:36Казино України: правила отримання ліцензії та податки PROMO
- 16:17Окупанти вдарили по Полтавщині, поранених немає, – ОВА
- 16:08Інвестфонд Argentem Creek Partners, який прагне захопити зерновий термінал в Одесі, фінансує бізнес колишнього російського урядовця, – ЗМІ
- 15:51Депардьє затримали за звинуваченнями у домаганнях: чіплявся до учсниць знімальної групи
- 14:37На Харківщині активіст ґвалтував 11-річного хлопчика: Суд виніс вирок
- 14:22Заборона на виїзд під час воєнного стану: у ДПСУ сказали, скільки порушників кордону загинуло
- 13:40Місце затишку й культурний кластер: артпростір V'YAVA на ВДНГ відкрив літній сезон
- 12:24 Поляки розблокували всі пункти пропуску на кордоні: але у ДПСУ повідомили про нюанс