ELDORADO святкує ювілей: 20 років на українському ринку побутової техніки

Протягом 20 років ціллю компанії ELDORADO є задоволення потреб клієнта. На сьогодні  ELDORADO входить у ТОП-3 рітейлерів побутової техніки в країні. Мережа налічує 123 магазини у 58 містах України

ELDORADO святкує ювілей: 20 років на укр…

За усі 20 років роботи цінності компанії залишались найвищим пріоритетом. Цими цінностями стали: системність, клієнтоорієнтованість, інноваційність, ефективність та співпраця. Тому й не дивно, що саме ці принципи зрештою допомогли компанії досягти лідируючих позицій на ринку, стати одним із найвпізнаваніших брендів та продовжувати свій розвиток і зараз.

Історія мережі ELDORADO починається у 1999 році, коли на Хрещатику відкрився перший магазин. Його відкриття кияни святкували кілька днів. Через 4 роки ELDORADO з маленького магазину перетворився у перший в Україні гіпермаркет електроніки і збільшив число своїх магазинів у 5 разів – до 32 торгових точок.

У 2008 році ELDORADO поглинає мережі "Домотехніка", "АБВ", "МегаМакс" і залучає консультантів провідних світових рітейлерів. Новий етап розвитку починається у 2013 році після злиття з мережею "Технополіс" – саме з того часу ELDORADO стає роздрібною мережею електроніки і побутової техніки №1 по товарообігу в Україні з абсолютно українським менеджментом.

Із моменту об'єднання мережа обслужила 10 мільйонів покупців на суму еквівалентну 3 мільярдам доларів США.

Компанія не припиняє іти в ногу з часом заради задоволення потреб клієнта, тому формат магазинів оновлюється кожні 3 роки. Наразі більш як 70% магазинів працюють у новому форматі. При цьому відбувається постійне тестування нового формату магазинів та проектів самообслуговування, розвивається автоматизація послуг. Постійним також є процес оптимізації площ формату і співвідношення між торговими та неторговими площами. А кількість магазинів у малих містах стає все більше.

У ELDORADO працює спеціальна сервісна служба HiTechnic, яка завжди готова допомогти покупцеві швидко налаштувати будь-яку техніку, встановити потрібні програми, провести діагностику або надати консультацію. Запроваджується також формат мультиканального продажу OmniChannel.

А незабаром ELDORADO планує запуск мобільного додатку, в якому можна буде перевірити бонусний баланс, витратити або отримати бонуси, здійснювати покупки і, звичайно ж, отримувати персональні спец-пропозиції.

У найближчих планах компанії – активний розвиток IT-технологій з метою поліпшення сервісу для клієнта. Зараз знаходиться у процесі розробки проект ERP. Це система планування ресурсів підприємства.

Також особливу увагу компанія звертає на канали комунікації та персоналізації. На підставі отриманої інформації про смаки й покупки клієнта штучним інтелектом будуть вибудовуватися гіпотези та моделі, які створять найбільш вигідні пропозиції із товарами та цінами, а також із вказанням розташування магазинів. ELDORADO працює з бігдата для управління – таким чином компанія отримує дані про трафік і гарячі зони, автоматизує  збір існуючих даних.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme