ЗМІ: "Велике будівництво" має позитивний ефект на економіку України

ВВП України впав би на 11%, якби не національна програма "Велике будівництво" і майже 100 млрд гривень, виділені на неї в 2020 році. Завдяки президентському інфраструктурному проєкту падіння зупинилося на позначці всього лише в 3,7%

ЗМІ: "Велике будівництво" має позитивний…

Про це повідомляє 24 Канал.

"Велике будівництво" стало одним з небагатьох рятувальних кругів, який вже робить наше життя більш комфортним, вносячи вагомий внесок в економіку країни. Навіть при збереженні темпів реалізації програми ще протягом 2- 3 років в економічному плані Україна перетвориться, незважаючи на загальне падіння економіки. І вже тільки з цієї причини її варто продовжувати", - пише видання.

Дослідження групи незалежних економістів з Ukraine Economic Outlook показало, що з 14 країн, включаючи європейські, де інфраструктура знаходиться в хорошому стані, більшість під час кризи і пандемії кинули свої основні фонди на податкові пільги, медицину і пряму фінансову підтримку бізнеса і населення. Україна серед них лідирує у витратах на інфраструктурні проєкти, так як саме інфраструктура (включаючи дороги та медичні установи) перебуває в найгіршому стані.

Крім того, що проєкт дав роботу десяткам тисяч людей, якісні дороги починають обростати новою інфраструктурою, яку будує приватний бізнес: готелі і ресторани, магазини, сервісні центри, об'єкти туризму.

"Зростає середня швидкість транзиту вантажного і пасажирського транспорту, а чим менше тимчасових витрат на перевезення, тим більше економія на паливі, не кажучи вже про час. Власники транспорту істотно скорочують витрати на ремонт техніки. Так, на деяких ділянках оновлених доріг протяжністю від 50 до 150 км час, що витрачається на переміщення транспорту, скоротився у 1,5 - 2 рази. Нарешті, якісні дороги знижують травматизм і загибель людей. 3% Дорожнього фонду, як основного джерела фінансування доріг, витрачаються на безпеку руху, яка включає проєктування безпечних розв'язок, розмітку, освітлення і так далі", - йдеться в матеріалі.

Станом на 1 грудня за 2020 рік було відремонтовано 3 900 км доріг, виконання плану наблизилося до 100% - раніше доріг не будували так багато і не дотягували навіть до половини того, що обіцяли.

Глава Укравтодору Олександр Кубраков зазначає, що в цьому році дороги стали не тільки більш безпечними, але і більш довговічними. І, що важливо, вони стали дешевше.

"У 2019 на 847 км доріг було витрачено 21,2 млрд грн, або 25,1 млн на 1 км. В цьому році витратили 81 млрд грн на 3 926 км (включаючи 100 мостів та інше), і вийшло, що 1 км коштував 20,6 млн грн", - сказав він.

Нагадаємо, раніше радник президента України Олег Устенко під час виступу на форумі "МЕРЕЖА: форум дорожньої галузі" заявив, що "Велике будівництво" врятувало українську економіку від різкого падіння в порівнянні з іншими європейськими країнами.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme