Застряглі на Занзібарі: Що кажуть МЗС, перевізник і туристи

Рейс PQ 6972 авіакомпанії SkyUp мав вилетіти до Києва 13 лютого о 12:50 за місцевим часом, однак через технічні несправності літака пасажири рейсу вже на кілька днів застрягли на Занзібарі

Про це повідомляє Depo.ua.

Зазначимо, що в Міністерстві закордонних справ (МЗС) України вже підтвердили ситуацію, яка склалася.

За словами речника МЗС Олега Ніколенка, близько 180 українських туристів застрягли на Занзібарі.

"Зламався літак. МЗС та посольство в Кенії працюють із туроператором, щоб він забезпечив громадян належними умовами перебування на час затримки та якомога швидше вирішив питання повернення", – написав він у своєму Twitter.

На Занзібарі застрягли українські туристи

Туристична компанія Join UP у своєму коментарі повідомляє спочатку, що їй вдалося знайти номери для комфортного розміщення всіх туристів.

"Щодо виконання рейсу – авіакомпанія працює над отриманням всіх необхідних дозволів на його виконання… Станом на 14 лютого всі туристи, які мали повертатися цим рейсом зі відпочинку додому, доставлені в готель. Туроператор зробив усе від нього залежне для розселення туристів", – наголосили у перевізника.

Згодом уточнюється, що через високий сезон і затребуваність курортного напрямку вільних місць у готелях зараз немає.

"Разом із тим туристи користуються інфраструктурою готелю, в який ми їх заселили, вони повністю забезпечені харчуванням", – додали в Join UP.

Повідомляється також, що туроператор і авіакомпанія весь час працювали над вирішенням ситуації, провели переговори із партнерами в різних країнах щодо отримання дозволу на новий додатковий маршрут, необхідний для забезпечення повернення туристів до Києва.

"Разом з тим чинні безпекові протикоронавірусні обмеження різних країн на перетин кордонів іноземними громадянами значно ускладнюють наші оперативні можливості для вирішення цього питання. Зараз це один із основних факторів затримки рейсу… Ми постійно перебуваємо на зв’язку з нашою приймаючою стороною на Занзібарі і партнерами для якнайшвидшого вирішення цієї ситуації. Робимо все від нас залежне, щоб безпечно організувати зворотний рейс у найкоротші строки", – додали в компанії.

Водночас туристи, які постраждали внаслідок цієї ситуації, вкрай незадоволені тим, що відбувається.

Згідно з інформацією "BBC News Україна", люди скаржаться на відсутність чітких прогнозів щодо повернення додому, незабезпечення відповідним житлом й жахливими умовами приміщень, в яких перебуває дехто з них.

Уточнюється також, що серед туристів нібито є також громадяни Білорусі.

"Літака досі немає. Як ми розуміємо, у компанії немає запасних літаків. Ми будемо чекати, або коли вони його полагодять, або коли нам надішлють новий літак, якщо це взагалі можливо", – розповів виданню киянин Олексій Беспалов, який третю добу чекає на свій рейс. 

За його словами, вже впродовж трьох днів щодві години час вильоту переноситься на дві години, але люди досі не вилетіли.

Також кілька пасажирів повідомили, що минулої ночі не всім забезпечили готель. А ті, кому житло все ж таки надали, скаржилися на погані умови.

"Ми спочатку ночували на вулиці, спали на траві, а потім групу пасажирів, в якій я був, заселили у жахливий готель у небезпечному районі Занзібар Сіті поруч із місцевим клубом та борделем", – розповів той же Беспалов.

У понеділок, 15 лютого, за його словами, пасажирів почали розвозити в інші готелі групами по 20-30 людей.

Тикаємось по готелях, всюди антисанітарія, люди з дітьми сплять, де прийдеться. Точної інформації (щодо повернення додому, – ред.) немає, затримка кожні дві години", – розповів інший пасажир рейсу Євген.

Крім того, одна із туристок обурювалася в Instagram, що часом спати доводилося на підлозі, в тому числі дітям. Скаржилася вона й на перебої з харчуванням.

"Нам не дають воду, я мовчу про харчування. Тут суцільна антисанітарія, всім людям страшно", – додала користувачка під ніком choko.kate.

Telegram-канал PavlovskyNews оприлюднив також відеозвернення двох українок, які не можуть повернутися додому.

За їхніми словами, умови, в яких вони перебувають – жахливі. Тож вони звертаються до народних депутатів та засобів масової інформації по допомогу.

Нагадаємо, 13 лютого стало відомо про затримку рейсу із занзібарського аеропорту Абейд Амані Карум до Києва авіакомпанії SkyUp.

Згодом стало зрозуміло, що йдеться про масштабну поламку літака, який прилетів на архіпелаг, проте вилетіти назад до України не може.

Туристи невдоволені тим фактом, що змушені спати просто неба і не можуть розміститися в готелі. 

Повідомлялося також, що дівчина з собачкою з Уханю застрягла у Танзанії разом із головою Держміграційної служби.

Читайте також: Майже 200 українців застрягли на Занзібарі: Дружина голови Держміграційної служби розповіла подробиці

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme