Як проявляються несправності деталей ходової під час руху?

Поломка ходової – одна з найпоширеніших проблем, з якими стикаються власники автомобілів різних марок. Ігнорування несправностей призводить до різкого підвищення ризику аварійних ситуацій, багато з яких супроводжуються незворотними наслідками

Журналіст відділу новин
Як проявляються несправності деталей ход…

Простіше за все вирішити проблему, звернувшись до фахівців СТО Киев або станції техобслуговування в іншому населеному пункті, де проведуть комплексну діагностику, виявлять і усунуть усі наявні несправності.

Як зрозуміти, що ходова потребує ремонту?

Першими "тривожними дзвінками" є шуми, вібрації та стукіт, які виникають періодично або постійно. Інші ознаки несправностей:

  • помітні крени на поворотах;
  • люфт рульового управління;
  • передчасне спрацювання ABS під час руху по нерівних ділянках;
  • прискорене зношування покришок;
  • суттєве збільшення гальмівного шляху;
  • незрозумілий гул при плавній їзді по рівному дорожньому покриттю;
  • погіршення керованості та стійкості при розгоні та пересуванні на високій швидкості;
  • мимовільне зміщення автомобіля на сусідню смугу руху при відпусканні кермового колеса (завжди в ту саму сторону);
  • стукіт і шум при подоланні нерівностей, ям і вибоїн.

Чи можна перевірити роботу ходової, не відвідуючи СТО?

Без набору спеціалізованого обладнання можна виконати поверхневу діагностику ходового автомобіля. Наприклад, первинна перевірка амортизаторів передбачає оцінку їхньої температури (не повинно бути сильних перепадів між різними амортизаторами та масляними потоками), а також розгойдування автомобіля. Якщо кузов відразу повертатиметься у вихідне положення без кількох коливань, це вказує на необхідність заміни агрегатів.

Ознаки поширених несправностей ходової

Визначити тип несправності можна за характерними ознаками:

  • гул, хрускіт, збільшений гальмівний шлях та сильні крени на поворотах – пошкодилися важелі;
  • втрата керованості, сильні розгойдування та стуки при подоланні перешкод – зносилися амортизатори;
  • шум, хрускіт та вібрації кузова – несправні підшипники;
  • люфт сайлентблоків – вузли потребують заміни;
  • скрипи при повороті керма, розгойдування передніх коліс, стукіт у підвісці – пошкодження шарових опор.

Тут перераховані лише деякі поломки із величезного переліку несправностей ходової частини автомобіля. Для повноцінної діагностики слід відвідати СТО.

 

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme