Вплив карантину на покупки українців

В Україні карантин ввели на початку весни і ці обмеження вплинули на всі сфери життя, в тому числі і купівельну спроможність населення. Найпомітніші зміни були під час жорстких карантинних обмежень, але і сьогодні, після ослаблення, зберігається ця тенденція

Вплив карантину на покупки українців…

Зростання популярності кур'єрської доставки

 

Як повідомляє сервіс Promocodius, кількість користувачів, які скористалися знижковими купонами на безкоштовну доставку з початку карантину зросла на 23%, якщо порівнювати з аналогічним періодом минулого року.

 

Більшість покупців віддають перевагу так званій "безпечній доставці" і вносять передплату, щоб не контактувати з кур'єром. Наприклад, клієнти Glovo раніше оплачували половину замовлень безготівковим шляхом, а в травні відсоток таких сплат зріс до 64%.

 

"Нова пошта" заявляє, що попит на кур'єрську доставку виріс на 35%, при цьому одержувачі стали активніше користуватися зоною самообслуговування і поштоматами. Служба доставки Raketa повідомляє про стабільне збільшення клієнтів в середньому до 30% щотижня. Це було в березні, а на початку літа приплив зменшився, але приріст зберігається.

 

На сайті Zakaz.ua кількість нових клієнтів в березні збільшилася в два рази в порівнянні з лютим, і тепер їх більше 1 млн. чоловік. Влітку спостерігається зниження активності, але їх число все одно більше, ніж було до введення карантину.

 

Вплив карантину на онлайн покупки

 

Під час жорсткого карантину навесні українці купували в мережі інтернет практично будь-які товари, серед яких і продукти харчування. Деякі клієнти повернулися до покупок в звичних офлайн магазинах, але інші продовжують оформляти замовлення онлайн.

 

Це зручно і легко, причому забирають посилки самостійно у відділенні пошти або користуються послугами кур'єра. Наприклад, "Нова пошта" за перші півроку 2020 року доставила більше 150 тисяч посилок з лікарськими препаратами.

 

Практично на 90% збільшився попит на ліки на сервісі Kabanchik. У літній період послугами кур'єрської доставки стали користуватися на 30% рідше, але при цьому збільшився середній чек за сумою на 28%.

 

За рахунок зростання популярності на онлайн покупки, виріс попит і на дисконтні купони, промокоди й інші вигідні спецпропозиції. За даними сервісу Promocodius купони на послуги доставки під час карантину використовували в середньому на 27-32% частіше, а попит на промокоди сервісу Raketa: https://promocodius.com/ua/shops/raketaapp-com взагалі виріс на рекордні 33% .

 

У період карантину в Україні кількість запитів з пошуку купонів і промокодів збільшилася до 8%. В основному, це були інтернет-магазини одягу та косметики. Аналітики зафіксували зростання на 13% і 9% відповідно.

Варто зазначити, що таке зростання торкнулося не тільки українських, а й іноземних компаній, серед яких і AliExpress. У порівнянні з минулим роком збільшилася на 7% кількість користувачів, які шукали промокоди цієї компанії в інтернеті.

 

За інформацією, яку надали відомі поштові служби, українці купували найбільше в Китаї і США, а також в Польщі і Великобританії.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme