Відтепер українці можуть поскаржитися на порушення прав споживача онлайн: Деталі

Держпродспоживслужба у тестовому режимі запустила чат-бот, за допомогою якого відтепер українці мають змогу поскаржитися на порушення їхніх споживацьких прав за декілька кліків

Редактор стрічки новин
Відтепер українці можуть поскаржитися на…
Фото: Рixabay

Про це повідомляє Depo.ua з посиланням на прес-службу уряду.

"Сьогодні ми приділяємо багато уваги діджиталізації процесів. Оскільки захист прав споживачів є одним із ключових напрямків нашої діяльності, нашим завданням було створення зручного інструменту комунікації. Сподіваюся, українці будуть активно користуватися цим інструментом для захисту своїх прав. Адже тепер не потрібно надсилати листи або втрачати час у чергах на прийом", – зазначила голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька.

Як поскаржитися на порушення прав споживача онлайн

Скористатися чат-ботом можна у додатку Telegram за посиланням: @derzhspozhivsluzhba_bot.

Для того, щоб залишити звернення, потрібно вказати дані заявника, обрати тип звернення (заява, скарга, пропозиція) та викласти суть питання. Після цього, залежно від суті звернення, необхідно відповісти на додаткові питання. До заяви можна додавати фото або документи.

Чат-бот є одним із компонентів системи Е-споживач, впровадження якої було анонсовано нещодавно.

Куди скаржитися на порушення прав споживача

За даними Держпродспоживслужби, у 2020 році відомство отримало 20,9 тисяч пропозицій, звернень, скарг і заяв від споживачів. Найчастіше скарги українців (41,5%) стосувались неналежної якості непродовольчих товарів. Майже третина звернень були щодо тарифів чи якості житлово-комунальних послуг. Найменше громадяни скаржились на продовольчі товари (лише трохи більше 5%).

Читайте також: Що робити, якщо сусіди шумлять: У Мін'юсті дали рекомендації

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme